Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Två månader i en sjuårings liv är EN EVIGHET (1/42-del)men i en 70-årings liv är det 1/420-del ... äh skit samma jag tänkte presentera mig eftersom jag glömt att..ja nånting Pär Nord alltså (ett namn som 1968 användes i herrblader Lektyr av en läsare som skickat in detta skämt: HAN "Älskling, jag har inte en herrgård som Pär Nord eller en förmögenhet i guld som Pär Nord (o.s.v.)men jag älskar dig och ska göra ALLT för dig om du gifter dig med mig" HON " Duu, vem är den där Pär Nord egentligen?") Inte vid radion eller televisionen (en finns) men på YouTube och StudioForum. 

Presentationen är viktig-eftersom jag vill skry..skruva upp tempot på min AI-utveckling o behöver platser att gömma musik som jag kommer att glömma

som den här som jag inte längre kommer ihåg riff/ackord till o saknar anteckningar/tabbar/template etc. Videon är en kombination av traktorljud (för ett projekt,) låten, en attraktiv ung dam, en analys av V-sauce,  en uttråkad gammal man och "tjallamagesi-svenska". ABSOLUTELY NO COMMERCIAL POTENTIAL or ........ (fyll i själv). I Augusti ska bandet spela in två kanske tre låtar i riktig studio-här är låtarna vi ska välja mellan (bild)

GÖR INTE KARRIÄR-GÖR MUSIK

ett motto som jag aldrig haft och inte vill sprida/pairnord 

*AI=alternativ intelligens

låååtar.jpg

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.