Jump to content
Annons

Ursäkta mitt namn är Boman-hur står de till...


Recommended Posts

Två månader i en sjuårings liv är EN EVIGHET (1/42-del)men i en 70-årings liv är det 1/420-del ... äh skit samma jag tänkte presentera mig eftersom jag glömt att..ja nånting Pär Nord alltså (ett namn som 1968 användes i herrblader Lektyr av en läsare som skickat in detta skämt: HAN "Älskling, jag har inte en herrgård som Pär Nord eller en förmögenhet i guld som Pär Nord (o.s.v.)men jag älskar dig och ska göra ALLT för dig om du gifter dig med mig" HON " Duu, vem är den där Pär Nord egentligen?") Inte vid radion eller televisionen (en finns) men på YouTube och StudioForum. 

Presentationen är viktig-eftersom jag vill skry..skruva upp tempot på min AI-utveckling o behöver platser att gömma musik som jag kommer att glömma

som den här som jag inte längre kommer ihåg riff/ackord till o saknar anteckningar/tabbar/template etc. Videon är en kombination av traktorljud (för ett projekt,) låten, en attraktiv ung dam, en analys av V-sauce,  en uttråkad gammal man och "tjallamagesi-svenska". ABSOLUTELY NO COMMERCIAL POTENTIAL or ........ (fyll i själv). I Augusti ska bandet spela in två kanske tre låtar i riktig studio-här är låtarna vi ska välja mellan (bild)

GÖR INTE KARRIÄR-GÖR MUSIK

ett motto som jag aldrig haft och inte vill sprida/pairnord 

*AI=alternativ intelligens

 

 

låååtar.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...