Jump to content
Annons

Recommended Posts

Hej på Er!

Köpte mej en grym Custom P-bas för ett tag - En Aldervi Custom Bass närmare bestämt! Först fångade den min uppmärksamhet för att den är så snygg, lägger en bild längre ner i tråden! Har testat en del p-basar men aldrig någon som jag gillat, denna är grymt skön att spela på, halsen passar mej perfekt och låter grymt gött!

Satte ihop ett groove, fick feeling och våldtog B3:an - gött!

Blev ett alster som fick titeln Organisk kemi instrumental funkrock typ!

 

 

Bifogar en bild på elbasen!

 

IMG_0781.thumb.jpeg.c5da7ea2b8a4f682ccda0afe37e40a0f.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)
5 timmar sedan sa slejnard:

Grymt groove och svänger så det svartnar! Basen påminner mycket om en HPD strata jag köpte för ett tag sen. Snygg! 🤩 

-Tack Slejnard, värmer i spelmanshjärtat! ❤️

-Sök på Aldervi Custom Bass på Instagram, finns ett bildgalleri där på oerhört estetiskt tilltalande basar som killen byggt!

-Mitt exemplar är en riktig player, precis lagom relikerad, intonerar perfekt, lätt och med den bästa p-bas hals jag spelat på!

-Det sitter en Fender Custom shop mikrofon i!

Redigerat av Henric Svensson
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Lite jazz-rockigt och det låter bra. Jag tänker lite på låten "Madam Zelda" i versen. Har du låtit dig influerats av den?

(Låten "Madam Zelda" förekom här på forumet för en tid sedan, om du minns den? Upphovsmannens namn glömt.)

Men du har en given 5 av 5 för detta alster. Bra ljud och hela konkarongen.

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan sa Flizzaff:

Lite jazz-rockigt och det låter bra. Jag tänker lite på låten "Madam Zelda" i versen. Har du låtit dig influerats av den?

(Låten "Madam Zelda" förekom här på forumet för en tid sedan, om du minns den? Upphovsmannens namn glömt.)

Men du har en given 5 av 5 för detta alster. Bra ljud och hela konkarongen.

-Tackar ödmjukast!

-Jag satte ihop ett groove och körde på bara!

🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...