Jump to content
Annons

Sångerska sökes i Gbg.


Svennis

Recommended Posts

Annons

Hej! Söker du någon i Göteborgsområdet för att spela in live eller tänker du samarbete på distans? 🙂

Lyssnade på låten. Jag har lite svårt att tolka melodin på din sång, vet inte om det är bättre för dig att nynna eller spela melodin på piano så det blir lättare för någon att lära in sig låten för att kunna sjunga den så som du vill ha den. Om det går att spela in på distans och du inte hittar någon sångerska så hade jag kunnat prova och se vad jag kan göra 🙂 Just nu passar det inte att ta mig till Göteborg men jag bor relativt nära.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Trevlig röst du har!

Ja online funkar för mig vi kan skicka filer

till varann o jobba så.

Jag tänkte mig att jag gör musiken och du sång o text om det är ok?

Låten jag la ut är en låtskiss där sången o text bara är ett förslag. Du tar det du gillar o lägger till själv det du vill.

 

Ha de gott!

Sven

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! Tack för det 🙂

Du menar att text och melodi inte blir skrivet av dig? Trodde du hade skiss på melodi och text man kunde ta del av ☺️ har du text och dylikt som förslag får du gärna skicka det till mig privat ihop med instrumental version kanske så kan jag titta på det. Har du plinkat melodin på sången tar jag gärna del av det med ☺️

Mvh Yasmine

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen! Jag förstår. Just nu passar det inte för mig att bygga en egen melodi och text på låtar då jag försöker hitta tid att skriva eget till mig själv ☺️ men tack ändå! Lycka till att hitta någon, och skriver du sångtext och melodi vid tillfälle får du gärna höra av dig om du vill ha sång på det ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...