emedees Postat 28 juni Postat 28 juni (redigerat) Det är så skönt... "One more chance we need to dance Our hearts beating in the same pace Like a kid in the pursuit of a cheers We have together closure for our cheeks" Redigerat 30 juni av emedees
slejnard Postat 1 juli Postat 1 juli Beatet behöver komma fram mer. Nu ligger sången lite väl mycket i framkant. Bättre rytmik i sången vore önskvärt också. Kämpa på!
emedees Postat 1 juli Trådstartare Postat 1 juli 3 timmar sedan sa slejnard: Beatet behöver komma fram mer. Nu ligger sången lite väl mycket i framkant. Bättre rytmik i sången vore önskvärt också. Kämpa på! Yo slejnard, tack f💥! Menar du beaten ligger för lågt? Räcker det med typ 2 dB högre? Vi ville ju få rösten fram!!!!😻😍😜🏳️🌈💥😏
Flizzaff Postat 1 juli Postat 1 juli Jag däremot gillar den tydliga sången. Jag begriper inget fel med beatet. Jag tycker att det luktar 5 av 5 i betyget för hela låten.
slejnard Postat 4 juli Postat 4 juli On 2024-07-01 at 15:04 sa emedees: Yo slejnard, tack f💥! Menar du beaten ligger för lågt? Räcker det med typ 2 dB högre? Vi ville ju få rösten fram!!!!😻😍😜🏳️🌈💥😏 Ja viktigast är ju att rösten går fram! Kör på 👍
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.