Jump to content
Annons

Jaha ja, här var jag igen..


littlemess

Recommended Posts

Hej. Jag är en tjej som gillar att sjunga. Jag använder mig av Pro Tools hemma och har en Neumann till mikrofon som egentligen är en för liveframträdanden men funkar till studio då det är en kondensator, that's why I bought it. Nåväl, vad gör jag här igen? Jag vill försöka komma igång med musik igen, vill försöka motivera mig till mer eget material och våga spela in det, oavsett om man är skitnöjd eller inte. För när blir jag skitnöjd? Aldrig. Waay för höga krav, och det vill jag inte ha. Detta vill jag komma igång med nu för att ha roligt och hitta inspiration och tid till musik.

Framöver hoppas jag att jag kommer lägga upp någon idé och låtskiss och hoppas på feedback. Kommer väl främst fokusera på text eller så, då mitt gitarr eller pianospel är begränsat så att säga. Min sång är ringrostig då jag inte sjunger regelbundet men ja.. jag gör detta för att ha roligt med musik! Tänkte installera Pro Tools på min dator idag då den formaterades för några månader sedan, men för tillfället funkar inte min CD-läsare längre så jag måste först lösa detta problem för att komma vidare med att spela in något... men sen så!!! 🙂

Att hålla sig kortrandig är överskattat.

Ha en fin dag! 😄

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...