emedees Postat 22 juni Postat 22 juni Här är en ny låt då!⛱️🏵️☀️🌴🥳 Brrr, så kallt i mitten av sommaren, dett känns så....
Richie76 Postat 23 juni Postat 23 juni Låter som emedee har bra tajming och typ Drake sound på rösten. Oddeli behöver öva lite mer om jag ska vara ärlig. Blir lite för hafsigt med stämsången också. Puffskydd är bra, även om ni gillar att puffa😅 Inte min typ av musik men känns som att du har potential att göra något riktigt bra!
emedees Postat 23 juni Trådstartare Postat 23 juni (redigerat) 4 timmar sedan sa Richie76: Låter som emedee har bra tajming och typ Drake sound på rösten. Oddeli behöver öva lite mer om jag ska vara ärlig. Blir lite för hafsigt med stämsången också. Puffskydd är bra, även om ni gillar att puffa😅 Inte min typ av musik men känns som att du har potential att göra något riktigt bra! Hej vi har inspeled grejen på luren det är bra kvalitee ändå. Oddeli rappar dagligen sedan 7 år det är emedee som måste öva på tack för bra input! PS. Och vi puffar och hostar för vi puffar vape! Redigerat 23 juni av emedees
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.