Lagom123 Postat 13 juni Postat 13 juni (redigerat) https://www.youtube.com/channel/UC2wEIM2CTGNRZND7KDqtEwQ Det är låtar gjorda med längre tidsintervaller, kommentera gärna mix /mastring, om musiken blivit mer intressant eller tvärtom. Alla kommentarer oavsett nivå är ok med mig. Redigerat 13 juni av Lagom123
Flizzaff Postat 22 juni Postat 22 juni Generation X: Stämningsfull och skön; särskilt introt. Clock is ticking: Intetsägande i mina öron. Saknar sång. Water taxi: Ett bra grundkomp men i stor avsaknad av sång. Bumblebee song: Bra grund. Forever (or my guitar song): Bra grund. Bra grunder till mer kompletterade låtar. Låtarna håller inte som rent ut instrumentala; sång saknas genomgående. Det skulle vara intressant att du kom igen här med "sångutvecklade" alster.
emedees Postat 22 juni Postat 22 juni @Lagom123 en lagom nivåad kommentar, från en lågom forumare till en lagom artist: din musik är just "lagom". Lyssnad på gen x och water taxi, den andra har lite med syncope vilken jag tycker kan vara intressant ju. F4F!🥳🥳🥳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.