Fidden Postat 9 maj Postat 9 maj Påbörjade denna låten när putin invaderade ukraina, sen har den blivit liggandes och fått lite uppdateringar ibland. Nu tänker jag att får posta den här innan den blir helt inaktuell. Feedback? 1
slejnard Postat 9 maj Postat 9 maj Skön och suggestiv. Gillar det pådrivande malandet från trummorna. Inte skriven enligt mall 1 A vilket är positivt. Nerv i sången och texten. Bra jobbat fidden! 1
CHAE Postat 9 maj Postat 9 maj Håller med @slejnard ang att det är härligt suggestivt och att hela rytmsektionen driver. Snyggt. Får nästan lite TV-dokumentär á la 70-talet. Basen är göttigt köttig❤️🔥 Sedan får jag även Pimme-vibbar på sången (som du f ö leverar kanonbra). Tydligt och lagom starkt. Call and response-kören är snygg mot slutet. Ball med delay-gitarrerna också. Pra jobbat som fan, @Fidden🖤 Vänligen, CHAE 1
Henric Svensson Postat 12 maj Postat 12 maj -Bra låt, snyggt arr och mix! -Sånginsatsen är onödigt bra! 1 1
Jonatan Lundin Postat 14 maj Postat 14 maj Cool o bra låt! Snyggt arr och bra mix. Intressant med virveln, som slår på 4:an. Jag reagerar lite på att den inte alltid slå på fyran utan ibland på synkopen mellan fyran och ettan (det kanske är varannat slag så det finns ett mönster)? Är inte överförtjust i virvelljudet som saknar lite transient attack. Nu tycker jag mig höra mycket av sustain som gör att det blir lite "släpig". Men detta är detaljer i en annars välproducerad låt. 1
Richie76 Postat 14 maj Postat 14 maj Gillar detta skarpt! Bra sång! Annorlunda och intressant arr. Bra jobbat👌 1
got Postat 15 maj Postat 15 maj Tycker det låter riktigt bra. Extra tilltalande med lite originalitet också. Bra sång. /g 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.