Hej på er och alla förståsigpåare! Jag är rätt ny med att göra musik och en sak som gör mig tokig är att det ibland blir så mycket burkigare. I alla fall vad jag tycker.
Jag har klipppt ihop två sångstycken som jag tycker skiljer sig åt. Sången går "...ingen kan förstå" och det tycker jag låter bra i kvalite (strunta i sången)
Sen är det lite solon och lite annat och sen kommer mer instrumentering och när det sjungs...."Det polar..."..så blir det burkigt. Jag har försökt med alla möjliga inställningar men jag får inte till det. Är det någon som har tips kring detta? Tacksam för all hjälp! //R
Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.
Fråga
bjorcks
Hej på er och alla förståsigpåare! Jag är rätt ny med att göra musik och en sak som gör mig tokig är att det ibland blir så mycket burkigare. I alla fall vad jag tycker.
Jag har klipppt ihop två sångstycken som jag tycker skiljer sig åt. Sången går "...ingen kan förstå" och det tycker jag låter bra i kvalite (strunta i sången)
Sen är det lite solon och lite annat och sen kommer mer instrumentering och när det sjungs...."Det polar..."..så blir det burkigt. Jag har försökt med alla möjliga inställningar men jag får inte till det. Är det någon som har tips kring detta? Tacksam för all hjälp! //R
4 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.