Itzhak Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 (redigerat) få se nu, vi har väl några gamla medlemmar som lämnat forumet på sista tiden? Redigerat 16 maj 2005 av Itzhak
hackeman Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 🙂 Borde bli en film det där... Precis min tanke! Kommer han från en annan tid? Från en annan dimension? Eller är han bara från vettet? 😮
Majken Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 Jag är helt säker på att killen är en misslyckad musiker som har kommit på ett lysande sätt att bli känd. Alltså behöver ni inte undra när jag har minnesförlust, är blind och spelar djembe i bangkok om en par veckor. /Majken
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 Jag är helt säker på att killen är en misslyckad musiker som har kommit på ett lysande sätt att bli känd. Alltså behöver ni inte undra när jag har minnesförlust, är blind och spelar djembe i bangkok om en par veckor. /Majken Haha, tusen tack för att du förvarnar oss 😮
Pluffo Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 "Mannen har sedan dess skrivit musik, som experter intygar är riktig." Öh? Vafalls? Hur bedömmer man om musik är riktig eller ej? 😮
Linus Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 1. Varför nämner varken BBC eller CNN en svensk flagga? 2. Hur ska man lyckas identifiera mannen med den där bilden? Dålig upplösning, en hand som skymmer halva ansiktet osv. 3. Om historien är sann, är det så svårt att ta fram en bättre bild? Och lite information om längd, vikt, födelsemärken osv. kan ju hjälpa också.
Itzhak Postat 16 maj 2005 Trådstartare Postat 16 maj 2005 (redigerat) 3. Om historien är sann, är det så svårt att ta fram en bättre bild? Och lite information om längd, vikt, födelsemärken osv. kan ju hjälpa också. jojo, men precis som med vissa 5i2ragg så vinner man ibland på att behålla dunklet. Redigerat 16 maj 2005 av Itzhak
hackeman Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 3. Om historien är sann, är det så svårt att ta fram en bättre bild? Och lite information om längd, vikt, födelsemärken osv. kan ju hjälpa också. jojo, men precis som med vissa 5i2ragg så vinner man ibland på att behålla dunklet. 😉
Johan Royen Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 Undrar mest hur man ritar en svensk flagga som går att skilja från övriga nordiska länders med en penna, förutsatt att det inte var en sån där bläckpenna med flera olika färger. Skulle hursomhelst bli en hyffsat bra film, gärna med Adrien Brody eller Ralph Fiennes i huvudrollen 😄
frelin Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 Hehe, undrar om han får ge ut sin "riktiga musik" nu när han blivit känd. Men rätt coolt är det ändå 😄 /Oskar
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 Undrar mest hur man ritar en svensk flagga som går att skilja från övriga nordiska länders med en penna, förutsatt att det inte var en sån där bläckpenna med flera olika färger. Skulle hursomhelst bli en hyffsat bra film, gärna med Adrien Brody eller Ralph Fiennes i huvudrollen 😄 Word up dawg! Tänkte inte alls så långt... Hela grejen verkar iaf rätt långsökt!
Peder Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 Hej! "Mannen har sedan dess skrivit musik, som experter intygar är riktig." Öh? Vafalls? Hur bedömmer man om musik är riktig eller ej? 😳 - Hur? Aftonbladet har hela listan för hur även Du kan bedömma om musik är riktig eller ej!
hammagrella Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 Han är sig rätt olik när han är nyklippt, men visst fan är det Robert Wells....! 😳
Majken Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 Han är sig rätt olik när han är nyklippt, men visst fan är det Robert Wells....! 😉 Vadfan det har du ju rätt i... Ring per Bjurman! Detta är ett scoop! 🙂 /Majken
wonderboy Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 Tänk på Nattvaktarens och Dbd:s avatarer. Tänk Er sen att någon med det utseendet skulle få för sig att simma till England. Jag har räknat ut att, med en omväg om Island, så stämmer tidsspannet med när dessa bägge herrar tackade för sig! Jag är övertygad, med bara sill, kolja och tång på menyn skulle de se ut ungefär sådär! Vad har vi gjort???!!!!
wicked_s Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 Helt klart någon från studios forum! Det sätter jag mitt favvo plektrum på.
Tokas Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 Dock så har det nu visat sig att det inte alls behöver vara Sveriges flagga han ritat. Mycket på grund av att han använde sig av en vanlig blyerspenna. Det finns ju några flaggor att välja mellan som består av ett kors, om det ens var en flagga han ritade. 😉
brojd Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 😉 Borde bli en film det där... Det finns väl redan en film med i stort sett samma story? 😛
Itzhak Postat 18 maj 2005 Trådstartare Postat 18 maj 2005 Dock så har det nu visat sig att det inte alls behöver vara Sveriges flagga han ritat.Mycket på grund av att han använde sig av en vanlig blyerspenna. Det finns ju några flaggor att välja mellan som består av ett kors så du menar att nattvaktaren egentligen kom ifrån finland?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 maj 2005 Postat 18 maj 2005 😲 Tyckte jag hörde något om att det var en fransman.
wonderboy Postat 18 maj 2005 Postat 18 maj 2005 Dock så har det nu visat sig att det inte alls behöver vara Sveriges flagga han ritat.Mycket på grund av att han använde sig av en vanlig blyerspenna. Det finns ju några flaggor att välja mellan som består av ett kors, om det ens var en flagga han ritade. 😆 Jo, men kvällspressen hävdar bestämt att det är Sveriges flagga! Tänk, han är inte bara en hejare på pianot, han är en fantastisk bildkonstnär också. Han har lyckats rita Sveriges blågula fana med bara en blyertspenna! Jag är fortfarande övertygad om min teori!
denton (oregistrerad) Postat 21 maj 2005 Postat 21 maj 2005 Kommer han inte från de 4400 de som bara försvann för att sebare komma tebax utan att veta var de varit
Pico Postat 21 maj 2005 Postat 21 maj 2005 (redigerat) Finns bättre bild här: BBC's sida om kisen... "The case has drawn comparisons with the Oscar-winning 1996 film Shine, which tells the story of acclaimed pianist David Helfgott who suffered a nervous breakdown while playing." Redigerat 21 maj 2005 av Pico
Vinyl Postat 31 maj 2005 Postat 31 maj 2005 Nu är säcken snart ihop knuten !! Eller!!?? 😆😆 Nytt spor i jakten på piano-mannens identitet
HeHå Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Den mystiske Pianomannen, som hittades dyblöt på en strand i England för någon månad sedan är fortfarande en mystisk gåta. Har inte sagt ett ord, men lär spela piano som en gud. Det hela låter som en "set up" a la Hollywood, men verkar vara sant. Nu frågar jag er vad ni tror? Denna tråden kan vara utlopp för våra vildaste gissningar ända tills de kommer på vem han är. Och fram till dess är det fritt fram för oss alla, att försöka gissa vem det är! Varsågoda! Vem, vad tror ni att han är?
Egghuvud Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Skulle vara smart om det är ett marknadsföringstrick. Plötsligt säger han typ... min senaste skiva finns att köpa på Åhlens från och med nästa vecka... Förmodligen är han väl psykiskt sjuk på något vis. Amnesi är ett ovanligt tillstånd, mycket mer förekommande i amerikanska filmer än i verkligheten.
schopin Postat 3 juni 2005 Postat 3 juni 2005 Han är från tjeckien vad jag har hört. Ingen som läst/sett filmen "Nittonhundra"? Eller Shine?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.