Nbient Postat 5 april Postat 5 april (redigerat) Väldigt välproducerat. Snyggt och rent. Bra jobbat på den 👍 Låten i sig tycker jag känns dammig och lite fisljummen sådär. Men smaken är som baken. 🤷♂️ Får lite 80-talsvibbar. Sambon fick Baretta och Miami vice vibbar 😁 Efter en lyssning till så börjar jag uppskatta stuket i den..skön rytm i den. Redigerat 5 april av Nbient 1
L_E_D Postat 14 april Trådstartare Postat 14 april On 2024-04-05 at 18:41 sa Nbient: Väldigt välproducerat. Snyggt och rent. Bra jobbat på den 👍 Låten i sig tycker jag känns dammig och lite fisljummen sådär. Men smaken är som baken. 🤷♂️ Får lite 80-talsvibbar. Sambon fick Baretta och Miami vice vibbar 😁 Efter en lyssning till så börjar jag uppskatta stuket i den..skön rytm i den. Tack så mycket 🙂
L_E_D Postat 14 april Trådstartare Postat 14 april On 2024-04-11 at 00:17 sa Flizzaff: Radio-skval-musik. Jag sätter en femma av fem i betyget. Tack för fint betyg
L_E_D Postat 14 april Trådstartare Postat 14 april On 2024-04-12 at 16:57 sa Henric Svensson: -Låter bra! Tack Henric
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.