NaezT Postat 19 mars Postat 19 mars Hej alla Här är en ...cover? som jag gjorde i ett annat forum. Det ska vara U2's "With or without you" i Def Leppard stil Det är inte sjusärdeles likt orginalet, men ett kul projekt 🙂
slejnard Postat 19 mars Postat 19 mars Låter mycket bra! Är det framfört av dig eller hur är det gjort? Gillart! 👍 1
NaezT Postat 20 mars Trådstartare Postat 20 mars @slejnard Tack! Ja, det är mins grejor genomgående. Trummorna spelas av EZDrummer, men i övrigt så kör jag resten. 1
Richie76 Postat 23 mars Postat 23 mars Bra sång genomgående! Verkligen fått till Def Lepard soundet, hade kunnat tänka mig mer reverb😅 Älskar körerna och hela nytänket👌 1
Jonatan Lundin Postat 23 mars Postat 23 mars Innovativt! Hade aldrig kommit på att blanda def o U2. Bra jobbat👍 1
Flizzaff Postat 2 april Postat 2 april Bra grejjer. Det är olikt U2's version. Def leppard vet jag inte mycket om. Jag vill höra trummorna mer. Det är det enda jag har emot mixen. Jag vet ej hur mycket du snott av Def Leppard men du kan ju lätt tillskriva dig en egen låt av detta som du gjort. Jag friktionsfritt ger dig en 4/5 i betyget för denna låt. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.