håller på att spela in på GarageBand ios på min ipad. Har en stereomic med lightninguttag till sång och en irig till elgitarr. Kör mest med lurar men har en flip 6 som jag kan köra bluetooth till och funderar på att skaffa en till och stereopara. Fördelen med detta är förstås priset samt att jag redan har en. Samt att jag slipper skaffa mixerbord. Ni som förstår er på specen jag la upp, kan detta funka eller är jag ute och cyklar. Tanken är väl att det ska gå att få hyfsat ljud i mixarna iallafall. Samtidigt är jag rätt kass på att höra frekvenser mm ändå😅 Vad tror ni?
Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.
Fråga
Richie76
Hallåj på er!
håller på att spela in på GarageBand ios på min ipad. Har en stereomic med lightninguttag till sång och en irig till elgitarr. Kör mest med lurar men har en flip 6 som jag kan köra bluetooth till och funderar på att skaffa en till och stereopara. Fördelen med detta är förstås priset samt att jag redan har en. Samt att jag slipper skaffa mixerbord. Ni som förstår er på specen jag la upp, kan detta funka eller är jag ute och cyklar. Tanken är väl att det ska gå att få hyfsat ljud i mixarna iallafall. Samtidigt är jag rätt kass på att höra frekvenser mm ändå😅 Vad tror ni?
Rikard
9 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.