Linus Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 Ja, jag sökte först - men hittade inga bra svar. 😆 Har ni tips på en gratis exciter-plugg som kan lätta upp ett dåligt kodat mp3-spår? (VST eller RTAS) Kollade några pluggar på kvr-vst.com men de lät sämre än Steinbergs Spectralizer... 😄 Hoppas att ni vet någon super-ultra-plugg som jag missat 🙁
Neosus Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 (redigerat) Godagens!! Kolla in här: Elogoxa Den där tycker jag är rätt så najsig men jag vet inte om det är sånt du är ute efter. Och så vet jag inte om det går att få en dålig kodad mp3 att låta bättre egentligen. Men lyssna inte på mig. Har dålig koll på sånt.... Edit: edit. Redigerat 16 maj 2005 av Grahn
Linus Postat 16 maj 2005 Trådstartare Postat 16 maj 2005 Tack för tipset! Men kändes lite fattigt med bara två rattar att kontrollera den med... En gång i tiden hade jag en hyffsad plugg som hette High Frequency Stimulator men den är borttagen från hemsidan nu... 😮 Tacksam för fler tips! 🙂
joachime Postat 2 juni 2005 Postat 2 juni 2005 Jag kollade runt lite och tror jag hittat en länk till den plugg du pratar om: Rgc:audio HF Stimulator
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.