Jimmy Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 Hej! Jag undrar lite över det här med att gå in o låsa trådar, som t ex nu: https://www.studio.se/index.php?showtopic=11740 Jag förstår inte riktigt principen. Vad är det för regler som avgör om en tråd ska censureras (låsas)? /Jimmy
hackeman Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 (redigerat) Forumreglerna och moderatorns sunda förnuft. Jag anser att Tokas sunda förnuft gjorde rätt i nämnda tråd. 😎 Redigerat 16 maj 2005 av hackeman
Mannex Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 I den tråden handlade det väl om dubbelpostning helt enkelt
Tokas Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 Som Hacke redan sagt så följer vi främst forumreglerna. Varför jag låste tråden i just detta fallet var helt enkelt för att exakt samma person några dagar innan redan frågat exakt samma fråga, och dessutom fått många bra och utförliga svar. Det finns ju ingen anledning till att ha den tråden fortfarande aktiv. Om det nu skulle vara så att någon tycker att vi låst en tråd felaktigt så gå in på tråden och tryck på "Anmäl" och förklara varför den borde få lov att vara aktiv, och låter argumenten rimliga så låser vi såklart upp tråden igen. 😎
Jimmy Postat 16 maj 2005 Trådstartare Postat 16 maj 2005 Ok, jag fattade inte orsaken först. Men jag köper argumentet och håller med om att det är en rimligt åtgärd. Att slänga ut dubbla trådar är vaste med utrymme, helt klart.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.