Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag vill bara varna alla glada rockers och folk som inte lyssnar på techno eller hiphop (eller jo även dem) för Koss The Plug. Kassaste köpet jag någonsin gjort och JAG har gjort riktigt kassa köp!

Fast gillar du burkigt ljud där mer än halva mellanregistret och upp är skuret så är de perfekta för dig... för mig som hellre lyssnar på typ A Perfect Circle till Johnny Cash till The Bled var det det värsta jag hört.

Någon som vill köpa mina för en hundralapp?

• 2 veckor senare...
Annons
Postat (redigerat)

Ok, nu kanske det här är lite sent, men jag känner till ett par lurar(inte testat dem själv tyvärr) som har piskat shure e2c i många tester. De heter Etymotics Research ER6, kostar runt tusenlappen.. kan vara nåt att kolla upp, finns i svart och iPod-vit.. Säljs vad jag vet inte i direkt butik i sverige men på många internetbutiker(även svenska, t.ex ljudmakarn )

/M

edit=Nu är det så att ljudmakarn har ganska dåliga priser, kan rekommendera att försöka få tag på ett par via postorder från USA, kolla in www.jr.com eller liknande då priset utomlands är bra mycket lägre..

Redigerat av teknodrom

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.