ketri Postat 14 maj 2005 Dela Postat 14 maj 2005 Jag har ett sångspår på en låt som jag skulle vilja ha lite renare på vissa ställen men mitt Autotune strular hela tiden och hänger sig så det är inte lönt för mig att lägga massa tid på det. Finns det någon som har erfarenhet av Autotune och kan hjälpa mig? Det borde inte ta så lång tid... Snälla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 14 maj 2005 Dela Postat 14 maj 2005 Jag kan hjälpa dig. Mailar du filen eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 maj 2005 Dela Postat 15 maj 2005 Jag har ett sångspår på en låt som jag skulle vilja ha lite renare på vissa ställen men mitt Autotune strular hela tiden och hänger sig så det är inte lönt för mig att lägga massa tid på det. 1. Sjung rent, eller pröjsa någon som sjunger rent. 2. Om ditt autotune hänger sig så kan du antingen gå till butiken där du har köpt det, eller ringa supporten så får du hjälp. Lycka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 15 maj 2005 Dela Postat 15 maj 2005 Sånna där helt onödiga inlägg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 15 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 15 maj 2005 Jag har ett sångspår på en låt som jag skulle vilja ha lite renare på vissa ställen men mitt Autotune strular hela tiden och hänger sig så det är inte lönt för mig att lägga massa tid på det. 1. Sjung rent, eller pröjsa någon som sjunger rent. 2. Om ditt autotune hänger sig så kan du antingen gå till butiken där du har köpt det, eller ringa supporten så får du hjälp. Lycka till! Om du inte har ngt viktigare att skriva kan du: 1. Strunta i att skriva något! 2. Göra musik med alla de program som du har betalat för. Lycka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 15 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 15 maj 2005 Jag kan hjälpa dig. Mailar du filen eller? Jag kan lägga upp den på dropload.com. PM:a mig din mailadress... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 (redigerat) 2. Göra musik med alla de program som du har betalat för. På detta Forum tar dom flesta avstånd från piratkopierade eller nedladdade program så förvänta dig ingen hjälp när det gäller sådana Program/Pluggar. Så om du har problem med program eller pluggar 2. kan du antingen gå till butiken där du har köpt det, eller ringa supporten så får du hjälp. Redigerat 16 maj 2005 av Piccazzo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 (redigerat) På detta Forum tar dom flesta avstånd från piratkopierade eller nedladdade program Ja, hela 13,55% Redigerat 16 maj 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 16 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 16 maj 2005 2. Göra musik med alla de program som du har betalat för. På detta Forum tar dom flesta avstånd från piratkopierade eller nedladdade program så förvänta dig ingen hjälp när det gäller sådana Program/Pluggar. Så om du har problem med program eller pluggar 2. kan du antingen gå till butiken där du har köpt det, eller ringa supporten så får du hjälp. Vad är det som säger att jag inte har betalat för Cubase och Autotune? Varför jag bad om hjälp här var för att jag behöver hjälpen snabbt och inte hinner sitta och fixa med mina program för tillfället!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 (redigerat) Hade en lösning men glöm det nu .. Redigerat 16 maj 2005 av Piccazzo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 På detta Forum tar dom flesta avstånd från piratkopierade eller nedladdade program så förvänta dig ingen hjälp när det gäller sådana Program/Pluggar. eh. det här är tidningen studios forum. mår du bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Vad pratar ni om?! Frågan var om han kunde få hjälp och det får han, genom köpta program. Svårt att ladda ner hårdvara!! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Vilket av det är Hårdvara ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Vilket av det är Hårdvara ? Cubase. Lätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 17 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 17 maj 2005 Jag har fan ingen aning vad ni yrar om nu! Jag har fått den hjälp jag behöver... Lås tråden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Tråkigt att det ska bli bråk om en sån här enkel sak. Låser tråden på Ketris uppmaning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts