Jump to content
Annons

M-AUDIO DELTA 1010LT & M-POWERED

Recommended Posts

Steel Attack (oregistrerad)
Postat

enligt min egen lilla "research" så är inte 1010LT kompatibelt med Protools M-powered.

Vilket jag tycker suger rätt hårt ifall det är så...

Jag hade ett äldre M-audiokort med 4 in/ut innan, & bestämde mig sen för att uppgradera till ett Bättre kort.... & köpte mig ett 1010LT 10 in/ut MEN! i.o.m. det så försvann mina chanser att kunna prova på protools.

köper man ett kort som ska vara BÄTTRE så ska det väl inte sakna funtioner som finns i de enklare varianterna av korten???

Kan man inte köra programmet på ljudkort som e bättre (kanalmässigt) än M-BOXEN så finns det ju ingen som helst nytta med den här grejjen

FRÅGA? vet någon om det kommer en version där DELTA1010LT kommer att fungera med Protools M-Powered???

(eller är det kanske så att DigiDesign är rädd för att deras egna "SVINDYRA" hårdvaror ska konkureras ut )

Annons
Postat

http://www.digidesign.com/products/le/

Där finns en "Hardware comparison chart"

Digi 002 Digi 002 Rack Mbox FW 1814 FW410 Ozonic AP 2496 AP 192 FW Solo FW Audiophile Delta 1010 Delta 1010L Delta 66 Delta 44

Finns som kompatibel hårdvara.. så jag antar att du ej längre behöver vandra i mörker angående den saken 😉

Steel Attack (oregistrerad)
Postat

Tackar så mycket....

jag hittade en drivrutinsuppdatering till ljudkortet, som krävdes för att det skulle fungera... så nu är mörkret borta & allt är ljust igen 😏

Nu återstår bara att inhandla fullversionen av Protools M-powered :|

Åter igen Tack!

Postat (redigerat)

Steel Attack: Kan det vara så att du råkar vara medlem i metalbandet med samma namn?

Redigerat av brojd

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.