Jump to content
Annons

M-AUDIO DELTA 1010LT & M-POWERED

Recommended Posts

Steel Attack (oregistrerad)
Postat

enligt min egen lilla "research" sÄ Àr inte 1010LT kompatibelt med Protools M-powered.

Vilket jag tycker suger rÀtt hÄrt ifall det Àr sÄ...

Jag hade ett Àldre M-audiokort med 4 in/ut innan, & bestÀmde mig sen för att uppgradera till ett BÀttre kort.... & köpte mig ett 1010LT 10 in/ut MEN! i.o.m. det sÄ försvann mina chanser att kunna prova pÄ protools.

köper man ett kort som ska vara BÄTTRE sĂ„ ska det vĂ€l inte sakna funtioner som finns i de enklare varianterna av korten???

Kan man inte köra programmet pÄ ljudkort som e bÀttre (kanalmÀssigt) Àn M-BOXEN sÄ finns det ju ingen som helst nytta med den hÀr grejjen

FRÅGA? vet nĂ„gon om det kommer en version dĂ€r DELTA1010LT kommer att fungera med Protools M-Powered???

(eller Àr det kanske sÄ att DigiDesign Àr rÀdd för att deras egna "SVINDYRA" hÄrdvaror ska konkureras ut )

Annons
Postat

http://www.digidesign.com/products/le/

DĂ€r finns en "Hardware comparison chart"

Digi 002 Digi 002 Rack Mbox FW 1814 FW410 Ozonic AP 2496 AP 192 FW Solo FW Audiophile Delta 1010 Delta 1010L Delta 66 Delta 44

Finns som kompatibel hĂ„rdvara.. sĂ„ jag antar att du ej lĂ€ngre behöver vandra i mörker angĂ„ende den saken 😉

Steel Attack (oregistrerad)
Postat

Tackar sÄ mycket....

jag hittade en drivrutinsuppdatering till ljudkortet, som krĂ€vdes för att det skulle fungera... sĂ„ nu Ă€r mörkret borta & allt Ă€r ljust igen 😏

Nu ÄterstÄr bara att inhandla fullversionen av Protools M-powered :|

Åter igen Tack!

Postat (redigerat)

Steel Attack: Kan det vara sÄ att du rÄkar vara medlem i metalbandet med samma namn?

Redigerat av brojd

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.