Anecha Postat 22 februari Postat 22 februari (redigerat) Önskar feedback på den här bootleg mixen! 🙂 Tycker strukturen är schysst, agående mixen är jag osäker. Vad tycker ni om den? Jag accepterar hård kritik. Kommer posta låten igen efter jag fixat den efter feedback! 😄 Redigerat 12 mars av Anecha
Flizzaff Postat 23 februari Postat 23 februari Lite techno-house här. Det låter bra men jag saknar riktig sång med text. Skulle kunna bli en riktigt bra låt med riktig sång. Du/ni spelar bra och det blir en mycket stark 3:a som lika väl glider upp i en 4:a i betyget. 1
Kinlion Postat 12 mars Postat 12 mars Snygg låt...bra jobbat 😀 Jag håller med ang. sången. De partier där sången nu ligger, känns i mångt och mycket som transport. Jag gillar delarna 1:37min - 3:07min bäst. Jag hade klippt bort 0:30-1:40min och låtit låten sluta vid 4:37min med det ljudet som kommer där. (låter som det studsar ut över en sjö mellan klippor) Det låter lite för komprimerat, och ljudet har tappat lite i dynamik pga detta. Jag hade dragit på "Yeah" lite avs. volym, och flyttat fram det lite i mixen på vissa ställen. Hade även lagt på mer reverb på detta. MEN smaken är som baken...inget är rätt eller fel...som du vet 😁 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.