Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Önskar feedback på den här bootleg mixen! 🙂

Tycker strukturen är schysst, agående mixen är jag osäker. Vad tycker ni om den? Jag accepterar hård kritik.

Kommer posta låten igen efter jag fixat den efter feedback! 😄

Redigerat av Anecha
Annons
Postat

Lite techno-house här. Det låter bra men jag saknar riktig sång med text. Skulle kunna bli en riktigt bra låt med riktig sång. Du/ni spelar bra och det blir en mycket stark 3:a som lika väl glider upp i en 4:a i betyget. 

• Gilla 1
  • 3 veckor senare...
Postat

Snygg låt...bra jobbat 😀

Jag håller med ang. sången. De partier där sången nu ligger, känns i mångt och mycket som transport. Jag gillar delarna 1:37min -  3:07min bäst. Jag hade klippt bort 0:30-1:40min och låtit låten sluta vid 4:37min med det ljudet som kommer där. (låter som det studsar ut över en sjö mellan klippor)

Det låter lite för komprimerat, och ljudet har tappat lite i dynamik pga detta.

Jag hade dragit på "Yeah" lite avs. volym, och flyttat fram det lite i mixen på vissa ställen. Hade även lagt på mer reverb på detta.

MEN smaken är som baken...inget är rätt eller fel...som du vet 😁

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.