Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Mjahapp, skolskjutning hos våra grannar i öster. Skytten gripen. Tragiskt, tragiskt för samtliga inblandade.

Postat

Och detta väder på det. Här har sopabortgrusetfrångatornamaskinen gått på högvarv, folk har bytt till sommardäck och pimpat balkonger. Grillarna var utrullade.

Och så blir det såhär...

Postat
  On 2024-04-02 at 17:27 sa Fidden:

folk har bytt till sommardäck

Expandera  

Jag har aldrig sett så mycket trafikkaos som idag. Olyckor mitt framför näsan, alla slags varianter på dumhet, mer än vanligt. All buss stadstrafik ställdes in, stod 2 timmar i en kö på väg till depån pga. lastbil som fastnat i snön. Vilken. Djälvla. Dag...

Postat
  On 2024-04-02 at 17:27 sa Fidden:

Och detta väder på det. Här har sopabortgrusetfrångatornamaskinen gått på högvarv, folk har bytt till sommardäck och pimpat balkonger. Grillarna var utrullade.

Och så blir det såhär...

Expandera  

On 2024-04-02 at 17:46 sa Dark Of Light:

Jag har aldrig sett så mycket trafikkaos som idag. Olyckor mitt framför näsan, alla slags varianter på dumhet, mer än vanligt. All buss stadstrafik ställdes in, stod 2 timmar i en kö på väg till depån pga. lastbil som fastnat i snön. Vilken. Djälvla. Dag...

Expandera  

Ja fy fan…

Har varit ledig efter påskjobbet men kompisen på ak sa att ort-pat dominerade idag. Handleds- och höftfrakturer mestadels.

Postat
  On 2024-04-02 at 17:59 sa CHAE:

Ja fy fan…

Har varit ledig efter påskjobbet men kompisen på ak sa att ort-pat dominerade idag. Handleds- och höftfrakturer mestadels.

Expandera  

Imorgon + grader. På torsdag mer snö. Blanda mer gips...

Postat
  On 2024-04-02 at 18:09 sa Dark Of Light:

Imorgon + grader. På torsdag mer snö. Blanda mer gips...

Expandera  

Ska meddela det☝🏼

On 2024-04-02 at 18:37 sa Naymari:

I tokholm är det snöstorm 

Expandera  

On 2024-04-02 at 18:45 sa slejnard:

🥶 stackars 😭. Skönt att inte vara där. Nog för att vi uppe i norr har fått en större slev men vi är kanske lite bättre rustade. 

Expandera  

Indeed! Någon decimeter snö i Sthlm = kaos!🙃

On 2024-04-02 at 20:08 sa Fidden:

Gick till den lilla kvartersbutiken tidigare ikväll. Ungefär 50 meter. Jag dog nästan.

Expandera  

Vad hände?😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.