Dark Of Light Postat 31 mars Postat 31 mars Det är ett jävla påhitt det här sommar/vintertid. Som en slags fattigmans jetlag. 1
slejnard Postat 31 mars Postat 31 mars Nån Christian Olsson sjunger på Nyhetsmorgon. Bra men jag vet inte. Kanske skulle hålla sig till tresteg?
Naymari Postat 31 mars Postat 31 mars (redigerat) 3 minutes ago, slejnard said: Nån Christian Olsson sjunger på Nyhetsmorgon. Bra men jag vet inte. Kanske skulle hålla sig till tresteg? Är väl Fibes, Oh Fibes! ? Redigerat 31 mars av Naymari
slejnard Postat 31 mars Postat 31 mars 12 minuter sedan sa Naymari: Är väl Fibes, Oh Fibes! ? Ok inte hört förut 😊
CHAE Postat 31 mars Trådstartare Postat 31 mars 10 minuter sedan sa slejnard: Har ni hört KISS? Det skvalade lite från en patienttoalett nyss men utöver det; väldigt lite. Bråzzan är superfan dock.
Fidden Postat 31 mars Postat 31 mars Här är det inte blött, men hoten om sol och värme var klart överdrivna.
slejnard Postat 31 mars Postat 31 mars Gräddar en sockerkaka pd. Experiment med äpple, smak av kanel och citron. Smeten supergod så hoppas den blir bra gräddad!
slejnard Postat 31 mars Postat 31 mars 12 timmar sedan sa Fidden: Idag blev det 5:42. Träna lite till så kan du snart hoppa lika högt som Mondo. 1
Dark Of Light Postat 31 mars Postat 31 mars 13 timmar sedan sa Fidden: Idag blev det 5:42. Kanske om du drar i den lite innan du mäter...
Fidden Postat 31 mars Postat 31 mars 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Kanske om du drar i den lite innan du mäter... Ja men så är det ju. Ibland måste man dra för att komma någonstans här i livet.
Fidden Postat 31 mars Postat 31 mars 4 timmar sedan sa slejnard: Träna lite till så kan du snart hoppa lika högt som Mondo. Jag tror jag hoppar över det där.. eller alltså....
Fidden Postat 1 april Postat 1 april Ursäkta stavfelet i tidigare inlägg. Även idag vaknade jag i madrassen med ribba. 5:42. 2
Fidden Postat 1 april Postat 1 april Jag deklarerar härmed. Eller ja, så fort Skatteverkets sida öppnar för dagen. Får väl ta en rekordlång kpd först.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.