Naymari Postat 8 januari Postat 8 januari (redigerat) Lämnar in det sista bokföringsmaterialet för 2023 till redovisningsbyrån idag, 8 Januari. Fan vad nöjd jag är att redan ha det avklarat. Känns nästan som att firman är seriös! Redigerat 8 januari av Naymari Pe-Te 5
Dark Of Light Postat 8 januari Postat 8 januari 18 timmar sedan sa slejnard: En kollega till mig vars man skrev en låt, Scandal Play- om en travhäst, låten blev stulen av Lasse Holm enligt sägnen. Ändå lite ärofyllt. Vet dock inte om detta är 100% sant. Det var väl ewroL som blev bestulen av unga fröken Carrey? Kanske blev hästen stulen av Hr Holm? On 2024-01-06 at 22:29 sa CHAE: Necroposting i Storforum är alltid lika spännande… On 2024-01-06 at 23:03 sa Fidden: På nåt sätt lite som att hitta en 35 år gammal Kamratposten och svara på en insändare... On 2024-01-06 at 23:10 sa Fidden: På aftonhoran alltså. Inte i Kamratposten. Nekrofil från Kamratposten jobbade extra som aftonhora. Det är så här nyheter och andra rykten skapas skapas!
CHAE Postat 8 januari Trådstartare Postat 8 januari 45 minuter sedan sa Dark Of Light: Det var väl ewroL som blev bestulen av unga fröken Carrey? Kanske blev hästen stulen av Hr Holm? […] Vem vare?!?😡
CHAE Postat 8 januari Trådstartare Postat 8 januari 47 minuter sedan sa Dark Of Light: […] Nekrofil från Kamratposten jobbade extra som aftonhora. Det är så här nyheter och andra rykten skapas skapas! Starkt!!!
Dark Of Light Postat 8 januari Postat 8 januari ABBA gjorde det. Kiss och Elvis ska bli det. När kommer Teh Längstah AVA Tour?
CHAE Postat 8 januari Trådstartare Postat 8 januari 56 minuter sedan sa Dark Of Light: ABBA gjorde det. Kiss och Elvis ska bli det. När kommer Teh Längstah AVA Tour? Went full @Fidden och slarvläste ”Tel Aviv Tour”. Kändes lite spännande så där. 1
slejnard Postat 8 januari Postat 8 januari Första arbetsdagen 2024 avklarad. Har gått bra 👍. Imorgon läkarbesök 👍. Ska salta lite så jag får en remiss till röntgen.
CHAE Postat 8 januari Trådstartare Postat 8 januari 1 timme sedan sa Fidden: Du kan va full! 😡 Du vare!😡 1 timme sedan sa slejnard: Första arbetsdagen 2024 avklarad. Har gått bra 👍. Imorgon läkarbesök 👍. Ska salta lite så jag får en remiss till röntgen. Gott så, Slej!👍🏼 1
slejnard Postat 8 januari Postat 8 januari Ser många stav fel på olika köp å säljtrådar på FB. ” mycket skön soffa gråt tyg ”
Neosus Postat 8 januari Postat 8 januari Jag menar hur kan man sälja gråtande tyger? De e ju något unikt och måste behålals! Bajje mej!
slejnard Postat 8 januari Postat 8 januari 54 minuter sedan sa Neosus: Ett gott tecken på att skolan har blivfit myket semre... Håler me! Fast det här var en gamal man som skrev. Ser det dock ofta!
Fidden Postat 8 januari Postat 8 januari 16 minuter sedan sa slejnard: Håler me! Fast det här var en gamal man som skrev. Ser det dock ofta! Vad gjorde den gamle mannen i skolan? Verkar MYCKET suspekt. 2
Fidden Postat 8 januari Postat 8 januari 9 minuter sedan sa slejnard: Vissa lär sig aldrig och då får man gå om skolan! Ditt inlägg tycks sakna ett verb.
slejnard Postat 8 januari Postat 8 januari 3 minuter sedan sa Neosus: Det ekar i hela mitt jevfla huvud! Då är det inte reverb.
slejnard Postat 8 januari Postat 8 januari Ordklasser var jag ingen stjärna i men nog skiljer jag på reverb å delay?
CHAE Postat 8 januari Trådstartare Postat 8 januari 1 timme sedan sa Neosus: Ett gott tecken på att skolan har blivfit myket semre... Mäh semst e endån soffan för den har gråtit😭 * * * ”distro gitarr” Vafan……?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.