CHAE Postat 25 mars Trådstartare Postat 25 mars 1 minut sedan sa Fidden: Finns det svenskt kaffe på hotellet? N E J !😡 1
slejnard Postat 25 mars Postat 25 mars 14 minuter sedan sa CHAE: Palla orka läsa långa inlägg ordbajs…😒 Verkligen.
Dark Of Light Postat 25 mars Postat 25 mars 22 minuter sedan sa CHAE: Palla orka läsa långa inlägg ordbajs…😒 Har någon serieskitit nu igen?
Naymari Postat 25 mars Postat 25 mars 1 hour ago, Fidden said: Hem till byn/gården/Midgård/mig/dig/varoenhemtillsitt. Ej att glömma "Ska vi gå hem till mig och ta en kopp choklad" Från lilla melodifestivalen 2002. Fråga mig inte varför jag minns denna helt plötsligt sådär. 2
Naymari Postat 25 mars Postat 25 mars 1 minute ago, Dark Of Light said: Inget emot hur slutet kommer att bli. Den som lever få se
CHAE Postat 25 mars Trådstartare Postat 25 mars 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Har någon serieskitit nu igen? Ut i Storforum och leta med dig🙃
slejnard Postat 25 mars Postat 25 mars 9 minuter sedan sa Fidden: Bävern. Frukten. Var inte en rädisa. Den var bra 😅
Naymari Postat 25 mars Postat 25 mars 24 minutes ago, CHAE said: Ut i Storforum och leta med dig🙃 Är ju läskigt där
CHAE Postat 25 mars Trådstartare Postat 25 mars 4 timmar sedan sa Naymari: Ej att glömma "Ska vi gå hem till mig och ta en kopp choklad" Från lilla melodifestivalen 2002. Fråga mig inte varför jag minns denna helt plötsligt sådär. Herrejevvlar vad bisarrt…🤢🤮 Det här vore ju något för Crumbuct att köra en cover på. Det skulle bli ramaskri direkt🙂
CHAE Postat 25 mars Trådstartare Postat 25 mars 2 timmar sedan sa Naymari: Är ju läskigt där Förvisso men det som inte dödar, det härdar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.