CHAE Postat 23 mars Trådstartare Postat 23 mars 54 minuter sedan sa slejnard: Ibland kommer den bara… …before it put the lotion on its skin?
Dark Of Light Postat 23 mars Postat 23 mars 32 minuter sedan sa CHAE: …before it put the "lotion" on its face? Well that went kinky fast. 1
slejnard Postat 23 mars Postat 23 mars Håller på med en låt här. Ni vet den där deppiga för nån vecka sen. Numera instrumental 1
Dark Of Light Postat 23 mars Postat 23 mars Det är ju ngt helt annat. Förväntade mig något mer... melankoliskt..? Man säger ju att musik byggs av glädje. Är inte av samma åsikt. Bra konst föds av smärta också. Skriet. Ödessymfonin. Var inte rädd för den processen. Det är som jag säger, endast i mörkret kan du se ljuset. Konst helar. Om man är nere för räkning så hjälper inte färgglada plåsterlappar med taskigt klister mot smärtan. En måste gå all in i det. Först då kommer man ut en smula helare på andra sidan. Inget fel på det där du gjort, it´s a wild ride. 🤘 Men är det så som du känner? Endast du vet svaret förstås. 2
slejnard Postat 23 mars Postat 23 mars 30 minuter sedan sa Dark Of Light: Det är ju ngt helt annat. Förväntade mig något mer... melankoliskt..? Man säger ju att musik byggs av glädje. Är inte av samma åsikt. Bra konst föds av smärta också. Skriet. Ödessymfonin. Var inte rädd för den processen. Det är som jag säger, endast i mörkret kan du se ljuset. Konst helar. Om man är nere för räkning så hjälper inte färgglada plåsterlappar med taskigt klister mot smärtan. En måste gå all in i det. Först då kommer man ut en smula helare på andra sidan. Inget fel på det där du gjort, it´s a wild ride. 🤘 Men är det så som du känner? Endast du vet svaret förstås. Ja visst är det så och jag håller med. Fick nog ur mig lite av svärtan när jag skrev text till den förra versionen. Den kändes dock inte ”bra” nog. Idag kändes det rätt att köra lite med gitarren. Kommer troligast gå in i en period nu när det inte blir att skapa så mycket musik. Kanske desto fler Textskrivning att tonsätta senare.
slejnard Postat 24 mars Postat 24 mars 18 minuter sedan sa CHAE: Jag är också vaken! Kul! 🤩 Då är vi två.
Dark Of Light Postat 24 mars Postat 24 mars 27 minuter sedan sa CHAE: Jag är också naken! 8 minuter sedan sa slejnard: Kul! 🤩 Då är vi två.
CHAE Postat 24 mars Trådstartare Postat 24 mars 17 minuter sedan sa Dark Of Light: Som jag ser det så är ju möjligheterna oändliga! ❤️🔥
Dark Of Light Postat 24 mars Postat 24 mars 1 timme sedan sa slejnard: Hej! Just nu sa Dark Of Light: Slej! Vilken!
Dark Of Light Postat 24 mars Postat 24 mars 1 timme sedan sa slejnard: Hej! Just nu sa Dark Of Light: Slej! Just nu sa Dark Of Light: Vilken! Grej! 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.