Dark Of Light Postat 22 mars Postat 22 mars 1 timme sedan sa Fidden: Vad var det där? Räknade DoL fel? En smärre glitch i matrixen bara. Finns ingen anledning till oro. Var god cirkulera! 2
slejnard Postat 22 mars Postat 22 mars Ok. Gräddade några våfflor. Hade varken grädde eller glass men de gick ner ändå.
Dark Of Light Postat 22 mars Postat 22 mars 56 minuter sedan sa slejnard: Ok. Gräddade några våfflor. Hade varken grädde eller glass men de gick ner ändå. Hur kunde grädden och glassen gå ner när du inte hade något av dessa artiklar, frågas!?
slejnard Postat 22 mars Postat 22 mars 15 minuter sedan sa Dark Of Light: Hur kunde grädden och glassen gå ner när du inte hade något av dessa artiklar, frågas!? Våfflorna gick ner med socker och sylt. Frågor på det?
slejnard Postat 22 mars Postat 22 mars 1 minut sedan sa CHAE: Heey, theeere we go. Heja, heja! Ovanligt emblem. Snygg rygga. Ska du in i armén?
Dark Of Light Postat 22 mars Postat 22 mars 1 timme sedan sa slejnard: Våfflorna gick ner med socker och sylt. Frågor på det? Alles klaar! 1
slejnard Postat 22 mars Postat 22 mars Vad less jag blir på fyrans reklam för sitt dåliga program ”av med masken”.
Neosus Postat 22 mars Postat 22 mars 25 minuter sedan sa Neosus: Murar är till för att rivas! Så att man kan bygga upp nya!
Dark Of Light Postat 22 mars Postat 22 mars 3 timmar sedan sa Neosus: Det belgiska språket! Fryntligt!
CHAE Postat 23 mars Trådstartare Postat 23 mars 8 timmar sedan sa slejnard: Ovanligt emblem. Snygg rygga. Ska du in i armén? Nää, knyta kängorna och gå på led kan jag redan🤓 Jag supportar räddningstjänsten big times dock! De gamla brandmäns”kollegorna” på Arlanda bl a💙 1
slejnard Postat 23 mars Postat 23 mars Ok 👍 bra CHAE! sovmorgon idag till 8.30 då traktorn kom och plogade. Sista svängen kanske? 🤔 måste nog skotta lite grann ändå… kpd!
slejnard Postat 23 mars Postat 23 mars Kul för dig Dol 👍 . Jag såg en skrapa triss i Nyhetsmorgon och han var från Skövde. Ni pratar lite roligt där nere. 👇
Fidden Postat 23 mars Postat 23 mars Jävla lögner... Telefonen sa att det var 3 grader ute, så nu är man alldeles överklädd i vårvärmen... The bluesipp out in the back stand. Niggaz say it's ours now. 2 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.