CHAE Postat 6 januari Trådstartare Postat 6 januari 36 minuter sedan sa slejnard: Eller Headbangers ball på MTV? Det minns jag däremot! Minns när 2/3 av Nirvana var på besök och herr Cobain hade en kycklinggul balklänning på sig. Var det ett statement? 1
CHAE Postat 6 januari Trådstartare Postat 6 januari Necroposting i Storforum är alltid lika spännande… 1
slejnard Postat 6 januari Postat 6 januari Ja kul läsning. Min gitarrpark har uppgraderats sen dess! Några är sålda, några nya inköpta.
Fidden Postat 6 januari Postat 6 januari (redigerat) 37 minuter sedan sa CHAE: Necroposting i Storforum är alltid lika spännande… På nåt sätt lite som att hitta en 35 år gammal Kamratposten och svara på en insändare... Redigerat 6 januari av Fidden Lade till flera år 2
Fidden Postat 6 januari Postat 6 januari Fyfan vad jag börjat läsa illa. Det stod att en tågvärd skadats, men jag läste trädvärg.
slejnard Postat 6 januari Postat 6 januari 7 minuter sedan sa Fidden: Fyfan vad jag börjat läsa illa. Det stod att en tågvärd skadats, men jag läste trädvärg. Det händer mig å ibland. Tänk då alla gånger man läser fel och det inte upptäcks? 😱 Var är Dol? K9 har jag hört ifrån 😊
slejnard Postat 6 januari Postat 6 januari Man ska föra budskapet vidare muntligt så blir det färre fel.
slejnard Postat 6 januari Postat 6 januari Haha 😛 eller telepati. Nu telepaterar jag en fråga till dig. Skriver den strax.
slejnard Postat 7 januari Postat 7 januari En kollega till mig vars man skrev en låt, Scandal Play- om en travhäst, låten blev stulen av Lasse Holm enligt sägnen. Ändå lite ärofyllt. Vet dock inte om detta är 100% sant.
slejnard Postat 7 januari Postat 7 januari Men vilket radarpar Holm å Pling. Många hits har det blivit!
Fidden Postat 7 januari Postat 7 januari Tydligen action i grannskapet tidigare idag. Förstasidesstoff med allvarligt skadad polis och den biten. Jag märkte ingenting.
slejnard Postat 7 januari Postat 7 januari Åh fasen å fidden. Inte kul! Läste rubriken tidigare. Ser Zoo. Nåt sci fi drama på lånad Viaplay.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.