Fidden Postat 17 mars Postat 17 mars ebow+ heter den nog. Man lär sig hyfsat snabbt, så länge man klarar sig med en sträng. Jag har aldrig lyckats byta med ett gott resultat. Men det går säkert det också.
Dark Of Light Postat 17 mars Postat 17 mars (redigerat) 1 timme sedan sa CHAE: Spännande!! Nej. Lite som ryska valet. Redigerat 17 mars av Dark Of Light
slejnard Postat 17 mars Postat 17 mars 9 minuter sedan sa Fidden: ebow+ heter den nog. Man lär sig hyfsat snabbt, så länge man klarar sig med en sträng. Jag har aldrig lyckats byta med ett gott resultat. Men det går säkert det också. Coolt! Ja man kan få många toner på en sträng. Får se om jag slår till.
CHAE Postat 18 mars Trådstartare Postat 18 mars 35 minuter sedan sa Dark Of Light: Enligt SMHI ska det vara mulet. Das gestimt nicht. NEIN, NEIN, NEIN, NEIN!!!!!
Naymari Postat 18 mars Postat 18 mars Skivbolagens affärsmodell "vi köper en produkt men vägrar låta leverantören ens be om att få betalt förrän vi ger dem okej att skicka faktura" är något jag aldrig kommer förstå hur det är rimligt, eller ens lagligt. Ska börja köra den på Ica. "äh, jag betalar när jag har fått in pengar. Det kan vara imorgon, det kan vara om 6 månader, jag hör av mig".
Dark Of Light Postat 18 mars Postat 18 mars Indeed! Blev bjuden på kaffe och nybakad kanylballe på Pressbyrån idag. Bussförarnas dag liksom!
CHAE Postat 18 mars Trådstartare Postat 18 mars 24 minuter sedan sa Dark Of Light: Indeed! Blev bjuden på kaffe och nybakad kanylballe på Pressbyrån idag. Bussförarnas dag liksom! #score indeed!
Dark Of Light Postat 18 mars Postat 18 mars 41 minuter sedan sa slejnard: Wow wow wow 😮 vad har HÄNT??? Håltimme? He, he, he, he. Hålti... hrm.
Dark Of Light Postat 18 mars Postat 18 mars 1 timme sedan sa Fidden: Jag ser problemet. Munnen är i pannan. Holy forehead!
CHAE Postat 18 mars Trådstartare Postat 18 mars 2 timmar sedan sa slejnard: Wow wow wow 😮 vad har HÄNT??? Stort kariesangrepp. Tandjävlen gick itu inatt. Lagom kul. Ingen varbildning eller böld (konstigt nog). Nu är allt bra igen dock. Får vara lite försiktigt de närmaste dygnen bara.
Fidden Postat 18 mars Postat 18 mars Tandfen har jag hört talas om, men tandjäveln? Gissar att han jobbar åt det omvända hållet rent ekonomiskt.
Naymari Postat 18 mars Postat 18 mars 8 minutes ago, Fidden said: Tandfen har jag hört talas om, men tandjäveln? Gissar att han jobbar åt det omvända hållet rent ekonomiskt. ...lägg en guldtia i ett glas med vatten så ligger det en mjölktand där när du vaknar på morgon!
Dark Of Light Postat 18 mars Postat 18 mars (redigerat) Som en ren protes handling menar du? Redigerat 18 mars av Dark Of Light
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.