Dark Of Light Postat 17 mars Postat 17 mars Mycket spännande och överraskande innehåll vi bjuder på här. Helt oväntat.
CHAE Postat 17 mars Trådstartare Postat 17 mars 8 minuter sedan sa Dark Of Light: Mycket spännande och överraskande innehåll vi bjuder på här. Helt oväntat. Jaa det är ju verkligen en händelsekvalkad utan dess like🙄
Dark Of Light Postat 17 mars Postat 17 mars 24 minuter sedan sa slejnard: Ja otippat! KPD ? ☕️ KPD!? I den här tråden!? Whoah! Vilken spännande utveckling! Vad härnäst? Snart tittar väl Neosus in. Eller..? Oouuthääärdlig spänning här!
slejnard Postat 17 mars Postat 17 mars 14 minuter sedan sa Dark Of Light: KPD!? I den här tråden!? Whoah! Vilken spännande utveckling! Vad härnäst? Snart tittar väl Neosus in. Eller..? Oouuthääärdlig spänning här! Förlåt! 😥 😃☕️
Dark Of Light Postat 17 mars Postat 17 mars 34 minuter sedan sa CHAE: Jag väntar på att Crumbuct ska släppa musik snart. Jag är mer inne på att de släpper sig.
Neosus Postat 17 mars Postat 17 mars 2 timmar sedan sa Dark Of Light: KPD!? I den här tråden!? Whoah! Vilken spännande utveckling! Vad härnäst? Snart tittar väl Neosus in. Eller..? Oouuthääärdlig spänning här! Vahettere.....
Neosus Postat 17 mars Postat 17 mars Läkerol Salvi kan vara bland det bästa som finns! I hela världen!
Dark Of Light Postat 17 mars Postat 17 mars 56 minuter sedan sa Neosus: Läkerol Salvi kan vara bland det bästa som finns! I hela världen! Efter avsugningar och skivat bröd?
slejnard Postat 17 mars Postat 17 mars 1 timme sedan sa Neosus: Jag vet inte! Använder jubileumskaka från polarbröd! Leverans från boin!
CHAE Postat 17 mars Trådstartare Postat 17 mars 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Jag är mer inne på att de släpper sig. Ska vi tolka det som att du förbereder dig genom att äta mängder av kål, ja?
Dark Of Light Postat 17 mars Postat 17 mars 2 minuter sedan sa CHAE: Ska vi tolka det som att du förbereder dig genom att äta mängder av kål, ja? Jag fick erbjudandet att som någonslags förband/perfomance att innan Crumbs gig på jätteskärmar göra PTs på en handfull sites på scen men tackade nej. Närmare Crumbuct än så har jag aldrig kommit. Kpd.
CHAE Postat 17 mars Trådstartare Postat 17 mars 1 timme sedan sa Dark Of Light: Jag fick erbjudandet att som någonslags förband/perfomance att innan Crumbs gig på jätteskärmar göra PTs på en handfull sites på scen men tackade nej. Närmare Crumbuct än så har jag aldrig kommit. Kpd. Spännande!!
Fidden Postat 17 mars Postat 17 mars Satan, där gav e-bowen upp... Förhoppningsvis bara batteriet, annars får jag tänka om lite.
slejnard Postat 17 mars Postat 17 mars Vilken har du och är det svårt använda? Blev lite sugen. Fast jag är mätt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.