Fidden Postat 16 mars Postat 16 mars Kära sida 77. Jag är en grabb på 44 vårar som länge haft problem med att somna. Jag började för ett tag sedan att lyssna på poddar när jag lägger mig, vilket hjälpt otroligt mycket. Nu har jag dock börjat somna mycket snabbare och har därför fastnat i första halvan av förrförra veckans avsnitt av Flashback Forever. Har även två avsnitt Anders och Måns som jag inte hunnit börja på än. Vad ska jag göra? Finns det någon slags dryck som kan hålla en medelålders ungkarl vaken om nätterna?
Fidden Postat 16 mars Postat 16 mars Nu inser jag att man får vänta in svaret till sida 77. Jävla skit.
Dark Of Light Postat 16 mars Postat 16 mars Du kanske bara ska lägga dig. Somna in och vips så är du där. På sidan 77.
Dark Of Light Postat 16 mars Postat 16 mars Poddar är ju annars ett hyfsat tips. Lyssnade rätt mycket på P3 Dokumentär men inte somnar man, alldeles för spännande och intressant. Jazzradion eller annan lugn musik på låg volym fungerar bättre har jag märkt. Eller något så ini helvete tråkigt program att man somnar av leda.
slejnard Postat 16 mars Postat 16 mars 8 timmar sedan sa Fidden: Varför har loopen avregistrerat sig nu då? Va? Det var tråkigt att höra. morn å KPD
Neosus Postat 16 mars Postat 16 mars Poddar är bra att lyssna på om man lyssnar.. på poddar. Då är det bra! Att lyssna! PÅ! Dom! Solklart?
CHAE Postat 16 mars Trådstartare Postat 16 mars …och som vanligt är det inte killen som skrivit brevet som är med i filmen!
slejnard Postat 16 mars Postat 16 mars … och som vanligt är det inte kaffet som är urdrucket som är kvar i koppen. ☕️
CHAE Postat 16 mars Trådstartare Postat 16 mars 1 timme sedan sa slejnard: Jåh! He varmt men fläktar i vissa hemliga utrymmen. Jaa du Slej, du har då varit överallt.
slejnard Postat 16 mars Postat 16 mars 5 minuter sedan sa CHAE: Jaa du Slej, du har då varit överallt. Ja och bland det värsta var när jag var ”ingenstans”. Lugnt men lite läskigt. 🙀
Fidden Postat 16 mars Postat 16 mars Den här har jag misslyckats med i säkert över 10 år, men nu tror jag bannemig jag fått till ett arr som funkar. Fortfarande lite kvar med sång och e-bows och mix, men känner jag mig själv kommer det bli liggande såhär. 2
slejnard Postat 16 mars Postat 16 mars Wow fidden!! Låter drömskt, lite som mina resor till solen. Gillar detta! 1
Fidden Postat 16 mars Postat 16 mars 6 minuter sedan sa slejnard: Wow fidden!! Låter drömskt, lite som mina resor till solen. Gillar detta! Tack, ja jag älskar denna låten och har spelat den på pianot typ varje gång jag satt mig vid det. Kanske kan den äntligen få sin slutliga form nu. 1
Dark Of Light Postat 17 mars Postat 17 mars Väldigt lite men ändå. 20° varmt enligt bussens termometer...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.