Fidden Postat 9 mars Postat 9 mars 1 minut sedan sa Dark Of Light: DET kallar jag för en PITT av episka mått... 🤣 Ja det kanske är det som krävs...
Dark Of Light Postat 9 mars Postat 9 mars (redigerat) En stor pitt och en våtmarksklänning, då är lyckan gjord. Kikki äter Falukorv vid eget bord. Där har vi en refräng som heter duga! Redigerat 9 mars av Dark Of Light
Fidden Postat 9 mars Postat 9 mars 1 minut sedan sa slejnard: NU ÄR DET SPÄNNANDE! Vadå, ska det bli bodybuildingshow som pausunderhållning?
slejnard Postat 9 mars Postat 9 mars Just nu sa Fidden: Vadå, ska det bli bodybuildingshow som pausunderhållning? Ja!!! VAD SER NI???
Dark Of Light Postat 9 mars Postat 9 mars Just nu sa Fidden: Vadå, ska det bli bodybuildingshow som pausunderhållning? Ja, jag skrev ju det. Med Kikki. Spännande så det förslår... eller var det innanlår..?
Fidden Postat 9 mars Postat 9 mars 1 minut sedan sa Dark Of Light: Ja, jag skrev ju det. Med Kikki. Spännande så det förslår... eller var det innanlår..? Korven ska ha sitt
Dark Of Light Postat 9 mars Postat 9 mars Just nu sa slejnard: Berätta vem som vinner. Vi ser dr Pol. Dr PoL, min motPoL.
slejnard Postat 9 mars Postat 9 mars Nån veterinär i USA. Han är av holländsk börd och väldigt duktig. Långkörare på Disney plusse.
Dark Of Light Postat 9 mars Postat 9 mars Just nu sa slejnard: Nu ska en ko kalva. Låter förlösande. Direkt ur klänningen?
Neosus Postat 9 mars Postat 9 mars Och sämre finns ju oxå. Ja! Nä! Jag fick se en bekant i publiken btw!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.