slejnard Postat 5 januari Postat 5 januari (redigerat) P R Oppmätt. Entrecote å bakad potatis. Gott vare! Den 23/1 spelar jag i Vidsel. Skulle vara trevligt om ni kom och kollade. Tänkte blanda eget med covers 👍 Redigerat 5 januari av slejnard Fel datum
Naymari Postat 5 januari Postat 5 januari 4 hours ago, Fidden said: [helikopeter] Vi behöver alla en Pe-Te Helikopter. 1
CHAE Postat 5 januari Trådstartare Postat 5 januari 1 timme sedan sa Naymari: Vi behöver alla en Pe-Te Helikopter. epic.
slejnard Postat 5 januari Postat 5 januari 3-2 inför tredje! Blivit varmare ute. ”Bara” -25. På måndag blir det blida/plusgrader. 😃 👍
Fidden Postat 5 januari Postat 5 januari Jaha, här ska det bli -15 hotar de med. Räknar med att Vättern ryker imorgon. Efter att den rökt 3 gånger lägger sig isen.
Fidden Postat 5 januari Postat 5 januari Allt enligt bondepraktikan... Tror jag. Eller så är det enligt nån snubbe som spådde vädret i fisk.
Fidden Postat 5 januari Postat 5 januari Efter ett par veckor under 10p fick jag idag ihop 28 finfina poäng.
Fidden Postat 5 januari Postat 5 januari 21 minuter sedan sa slejnard: Kunde harr. Ja det var så han hette, mannen som spådde i fisk. 1
CHAE Postat 6 januari Trådstartare Postat 6 januari 7 minuter sedan sa slejnard: Brysselkål är ändå rätt gott. Nej.
slejnard Postat 6 januari Postat 6 januari Ja ganska säregen men begärlig på nåt vis. @CHAE - du kan va 😦
CHAE Postat 6 januari Trådstartare Postat 6 januari 5 minuter sedan sa slejnard: Ja ganska säregen men begärlig på nåt vis. @CHAE - du kan va 😦 ”Säregen” och ”begärlig” ja tack, jag vet men tack ändå😌 2
Neosus Postat 6 januari Postat 6 januari Gillar att dom spelar tracksmix på P3! Man blir nostääääälgisk!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.