Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
On 2024-03-08 at 16:30 sa Valle:

Har inte varit här på ett tag, så jag undrar: Jag vill dumpa mina sonible-pluggar (har alla "smart:*" repsektive "true:*") genom försäljning/överföring av licens. Har ni något ställe här där man kan "annonsera" sådant?
🙂

Åh... lite frestande ändå. Jag har smart:eq 4, Freiraum och Entropy redan, men är lockad av kompressor och deesser. 

Annars hade jag vänt mig till Facebookgruppen Audio Plug-In Buy/Sell Marketplace

https://www.facebook.com/groups/222792321515530/

Postat

Har du ftällt deeffern för hårt? Backa tröfkeln en fmula.

Postat

Mamma mamma, tryck på bypaathf

Postat

Ja, de börjar närma sig. Känns som om de två gossarna Maurizius och Maraccas kommer att ta det ikväll. Känns också som om det är ont om rena vinnare. Loreens bidrag har t ex alltid känts som sådana. Nåja, spännande.

Tittade på Mute på Netflix förut. En något annorlunda thriller. Sevärd med ett oväntat slut. 3/5 simlängder.

Postat

1. Vad fan är det som hon vad hon heter har på sig?

2. När kommer "rädda fi... våtmarkerna" aktivisterna att titta fram?

Postat

Det såg först ut som en gigantisk ros i grått men där. Där i mitten av den...Det är ju en mutta hon har på bröstet!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.