Dark Of Light Postat 2 mars Postat 2 mars Just nu sa Fidden: The orättvisa fördel strikes again Indeed! Skulle inte du...
Fidden Postat 2 mars Postat 2 mars Just nu sa Dark Of Light: Indeed! Skulle inte du... Jo. Jag har borstat tänderna nu så gonatt gonatt.
CHAE Postat 3 mars Trådstartare Postat 3 mars ”Återställ våtmarker”-crewet härjade minsann runt där vid målgången. De vågade nog inte sabotera skidskyttet; ett vådaskott kan lätt blåsa iväg och allting kan bli så in i hoppsan tokigt…
Dark Of Light Postat 3 mars Postat 3 mars 1 timme sedan sa CHAE: ”Återställ våtmarker”-crewet härjade minsann runt där vid målgången. De vågade nog inte sabotera skidskyttet; ett vådaskott kan lätt blåsa iväg och allting kan bli så in i hoppsan tokigt… ... och marken våt. Mission accomplished. 1
Neosus Postat 3 mars Postat 3 mars Vasaluppet online! https://www.svtplay.se/video/eEqyxbY/klara-hammarstrom-och-mans-moller-i-vasaloppsparet?id=eEqyxbY
slejnard Postat 3 mars Postat 3 mars Blir nog inte mer än så här av denna. Skönt spela av sig lite å sjunga ifrån sig... 2
CHAE Postat 3 mars Trådstartare Postat 3 mars @slejnard Ibland behöver det inte bli så mycket mer än en låt. Vem vet; om du låter den vila kanske du plockar upp den någon gång i framtiden. Skönt sound; gillar ackorden i andra delen av bryggan. Lite småkusligt så där! Thanx for sharing❤️ 1
slejnard Postat 4 mars Postat 4 mars Tack CHAE! Ja vem vet. Musik är ett bra sätt att uttrycka sig. Inte min bästa låt men. Ett hafsverk som kanske uttryckte min känsla. morn å KPD
Fidden Postat 4 mars Postat 4 mars Ibland får man se till att prioritera rätt saker. Det finns ALLTID tid att kaffra.
slejnard Postat 4 mars Postat 4 mars Åtgärdat nu! Var till och med tvungen bajsa på COOP pga allt kaffedrickande.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.