slejnard Postat 4 januari Postat 4 januari Wow nay! Riktigt bra feedback. Ska se om jag lyckas åstadkomma bättre med dina tips! 👍👍 Har varit och gjort en heroisk insats. Skjutsat ner ved till Louice dotter. De har fjärrvärme men ingen ström så måste elda litt. -38,5 visade bilen… kpd?
Naymari Postat 4 januari Postat 4 januari (redigerat) 17 minutes ago, slejnard said: Wow nay! Riktigt bra feedback. Ska se om jag lyckas åstadkomma bättre med dina tips! 👍👍 Har varit och gjort en heroisk insats. Skjutsat ner ved till Louice dotter. De har fjärrvärme men ingen ström så måste elda litt. -38,5 visade bilen… kpd? Och här sitter jag och lider på -8 i tokholm... Åker till Mexico en sväng i nästa vecka om man inte avlidit i snön innan dess.. Där är det runt +20 om dagarna nu.. Redigerat 4 januari av Naymari
Naymari Postat 4 januari Postat 4 januari 1 hour ago, slejnard said: Mexico är visst fint. De har tacos å corona bla . Första gången för mig och blir inte så långvarig. Men Tacos skall en hinna med bannemej! 1
Dark Of Light Postat 4 januari Postat 4 januari 3 timmar sedan sa slejnard: Vill minnas att Corona var osedvanligt lättdrucket? Hejdlöst populär även som sjukdom nuförtiden! 1
slejnard Postat 4 januari Postat 4 januari Fesken blev rätt t bra. Kunde ha friterats i högre temperatur dock.
Fidden Postat 4 januari Postat 4 januari Det är vad jag alltid sagt. Hittar man ingen fri tös får man lägga satsen i pannan. 1
slejnard Postat 4 januari Postat 4 januari Å nej. Känns som det är okynnesfeber på g igen 😢. Det kommer så plötsligt. Ska be att få en remiss till lungröntgen på måndag.
CHAE Postat 4 januari Trådstartare Postat 4 januari Jacob tyckte att det så maxat ut att han blev inspirerad att starta sin egen arkadhall…
CHAE Postat 4 januari Trådstartare Postat 4 januari 2 minuter sedan sa CHAE: Jacob tyckte att det så maxat ut att han blev inspirerad att starta sin egen arkadhall…
Fidden Postat 5 januari Postat 5 januari 5 timmar sedan sa Fidden: Tetra pakman Han ser ut som Loa Falkman.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.