slejnard Postat 1 mars Postat 1 mars Kan bli svårt. Finns det så mycket musik att det täcker en sida i längstah? 😛 Ace Frehley- 10000 volts
Linus Postat 1 mars Postat 1 mars 2 timmar sedan sa slejnard: Funderar starkt på att skicka in en låt till p4 nästa! Gör't! 1
Neosus Postat 1 mars Postat 1 mars (redigerat) https://www.softube.com/vca-compressor Gratis just nu i denna månad! Passa på! Redigerat 2 mars av Neosus Inte grattis!
Fidden Postat 2 mars Postat 2 mars Känns synnerligen märkligt detta. Första svensk på 27 år. Som fötts? Som jobbar på pizzeria? Som gått till affären trots danskar? Som köpt lägenhet i förorten? 1
Fidden Postat 2 mars Postat 2 mars Bilden skvallrar ju om att det har med löpning att göra. Jag gissar att det är 27 år sedan en svensk sprang ikapp en n.. en kenyan.
Fidden Postat 2 mars Postat 2 mars Nu kom jag på att jag hade earpods under hörlurarna inatt för att det var modernt i mitt dröm.
slejnard Postat 2 mars Postat 2 mars 9 timmar sedan sa Neosus: https://www.softube.com/vca-compressor Grattis just nu i denna månad! Passa på! Coolt! Ska testa!
slejnard Postat 2 mars Postat 2 mars 1 timme sedan sa Fidden: Vaaakna!! Det är heeeelg! Nu är jag vaken.
slejnard Postat 2 mars Postat 2 mars 1 timme sedan sa Fidden: Spam i storforat. Jag vågar inte klicketiklicka. Nä dom där symbolerna såg skumma ut nåt För @CHAE att ta i.
Fidden Postat 2 mars Postat 2 mars Mycket oklart. @Björn Olsberg får nog stänga ner ett tag så att de kan rensa upp...
Björn Olsberg Postat 2 mars Postat 2 mars Hej! Renar upp med en gång. Så gått det går. Sitter i bilen på väg från fjällen med en högst tvivelaktig och sporadisk uppkoppling 😅 2
Fidden Postat 2 mars Postat 2 mars 3 minuter sedan sa Björn Olsberg: Hej! Renar upp med en gång. Så gått det går. Sitter i bilen på väg från fjällen med en högst tvivelaktig och sporadisk uppkoppling 😅 Ouch, det hade tydligen kineserna full koll på 😄
CHAE Postat 2 mars Trådstartare Postat 2 mars 4 timmar sedan sa slejnard: Nä dom där symbolerna såg skumma ut nåt För @CHAE att ta i. Jag såg det där typ nyss… 18 minuter sedan sa Björn Olsberg: Hej! Renar upp med en gång. Så gått det går. Sitter i bilen på väg från fjällen med en högst tvivelaktig och sporadisk uppkoppling 😅 Gott så!👍🏼 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.