slejnard Postat 1 mars Dela Postat 1 mars Musiksidan 🎵🎧 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 1 mars Dela Postat 1 mars Ja, på den här sidan får vi bara posta musik. 😛 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 mars Dela Postat 1 mars 😄😀😃😁😆🤣😅 Där är den. Glädjen man bygger musik av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 mars Dela Postat 1 mars Kan bli svårt. Finns det så mycket musik att det täcker en sida i längstah? 😛 Ace Frehley- 10000 volts Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 mars Dela Postat 1 mars TJOCKMÅKKSSTJOCKEH! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 mars Dela Postat 1 mars 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 mars Dela Postat 1 mars Funderar starkt på att skicka in en låt till p4 nästa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 mars Dela Postat 1 mars DET tycker jag att du ska göra ,Slej! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 mars Dela Postat 1 mars Påbörjat nu! Synd det är så krångligt med formulär och bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 1 mars Dela Postat 1 mars 2 timmar sedan sa slejnard: Funderar starkt på att skicka in en låt till p4 nästa! Gör't! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 mars Dela Postat 1 mars Yep’r. Känner själv att låten har nåt att ge så håll tummarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 mars Dela Postat 1 mars (redigerat) https://www.softube.com/vca-compressor Gratis just nu i denna månad! Passa på! Redigerat 2 mars av Neosus Inte grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 mars Dela Postat 2 mars Vaaakna!! Det är heeeelg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 mars Dela Postat 2 mars Spam i storforat. Jag vågar inte klicketiklicka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 mars Dela Postat 2 mars Det är danskar i affären. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 mars Dela Postat 2 mars Känns synnerligen märkligt detta. Första svensk på 27 år. Som fötts? Som jobbar på pizzeria? Som gått till affären trots danskar? Som köpt lägenhet i förorten? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 mars Dela Postat 2 mars Bilden skvallrar ju om att det har med löpning att göra. Jag gissar att det är 27 år sedan en svensk sprang ikapp en n.. en kenyan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 mars Dela Postat 2 mars Nu kom jag på att jag hade earpods under hörlurarna inatt för att det var modernt i mitt dröm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 mars Dela Postat 2 mars 9 timmar sedan sa Neosus: https://www.softube.com/vca-compressor Grattis just nu i denna månad! Passa på! Coolt! Ska testa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 mars Dela Postat 2 mars 1 timme sedan sa Fidden: Vaaakna!! Det är heeeelg! Nu är jag vaken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 mars Dela Postat 2 mars 1 timme sedan sa Fidden: Spam i storforat. Jag vågar inte klicketiklicka. Nä dom där symbolerna såg skumma ut nåt För @CHAE att ta i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 mars Dela Postat 2 mars 56 minuter sedan sa slejnard: Nu är jag naken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 mars Dela Postat 2 mars ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 mars Dela Postat 2 mars Vad är syftet med detta hackande? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 mars Dela Postat 2 mars Mycket oklart. @Björn Olsberg får nog stänga ner ett tag så att de kan rensa upp... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 2 mars Dela Postat 2 mars Hej! Renar upp med en gång. Så gått det går. Sitter i bilen på väg från fjällen med en högst tvivelaktig och sporadisk uppkoppling 😅 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 mars Dela Postat 2 mars 3 minuter sedan sa Björn Olsberg: Hej! Renar upp med en gång. Så gått det går. Sitter i bilen på väg från fjällen med en högst tvivelaktig och sporadisk uppkoppling 😅 Ouch, det hade tydligen kineserna full koll på 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 mars Trådstartare Dela Postat 2 mars 4 timmar sedan sa slejnard: Nä dom där symbolerna såg skumma ut nåt För @CHAE att ta i. Jag såg det där typ nyss… 18 minuter sedan sa Björn Olsberg: Hej! Renar upp med en gång. Så gått det går. Sitter i bilen på väg från fjällen med en högst tvivelaktig och sporadisk uppkoppling 😅 Gott så!👍🏼 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.