Fidden Postat 29 februari Postat 29 februari Nu är det iallafall klart att Merkurius och Mauritius vinner mello.
Dark Of Light Postat 29 februari Postat 29 februari (redigerat) Maracas & Martinsanus – ”Unforgettable”. Nåja. Visst är det forgettable detta. Den här låter ju som förra årets bidrag. Chelsea Muco – ”Controlla”. Jag har redan glömt den här... Jay Smith – ”Back to My Roots”. För en sisådär 12-13 år sedan blev den här killen en Idol idol. Sedan gick det sådär... Han gjorde en Nordman. Personliga tragedier, droger och allt det "tuffa" som hör musikerlivet till tog ner honom. Den här har svåra Nickelback/countrylight vibbar men det lyfter inte för mig i alla fall. Men visst fan har han en otroligt skön röst, om än något sönderprocessad här. Elecktra – ”Banne maj”. nästa... Annika Wickihalder – ”Light”. Det... Zzz... Tar... Zzz... Sig... Zzz... Aldri...Zzz... g... Medina – ”Que sera”. Man förväntar sig Panetos hoppa fram och dansa och sedan pausa den här. Men det händer aldrig. Tyvärr. Det hade varit skönt. Att pausa den. Ja, det var ju en slakt som omväxling. Jag som brukar vara så positiv i mina mellorecensioner 😁 Vi får väl se/höra vad man tycker med hela produktionen påslagen... Redigerat 29 februari av Dark Of Light
Fidden Postat 29 februari Postat 29 februari Ja, absolut en karbonkopia från förra året, men de är ju ändå tvillingar.
Neosus Postat 29 februari Postat 29 februari Jag tänker då INTE titta på Mello.. Nej nej! Absolut int!
slejnard Postat 29 februari Postat 29 februari Int jag heller. Om sambon får bestämma! Och det får hon ju.
Dark Of Light Postat 29 februari Postat 29 februari Men den här satte sig som en... ja, va fan. Något som sätter sig.
slejnard Postat 29 februari Postat 29 februari Har ni förresten hört Ace Frehleys nya album? En del riktigt bra låtar och lira än det kan han! Mycket bättre än vad KISS släppt ifrån sig på senare år.
Dark Of Light Postat 29 februari Postat 29 februari Kiss har släppt sig, d e d d har gjort. Btw deras kommande avatarshow ser inte kul ut.
Dark Of Light Postat 1 mars Postat 1 mars 5 timmar sedan sa Dark Of Light: 3 timmar sedan sa slejnard: ☕️ 2 timmar sedan sa Linus: 1 timme sedan sa slejnard: ☕️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.