slejnard Postat 24 februari Postat 24 februari 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Regeringsbeslut pd? Ja.
Fidden Postat 24 februari Postat 24 februari Scarlet. Nej. Samma sminkös som Casio Pejja, så det går bort.
Fidden Postat 24 februari Postat 24 februari Lasse Stefanz. I linje med övriga. Nivån är jämn i gödselhinken.
Neosus Postat 24 februari Postat 24 februari Jag säger då ingenting så har jag ingenting sagt. Fast jag tittar inte på mello... neeejdå.. inte alls inte!
Neosus Postat 24 februari Postat 24 februari Svaga bidrag ändå men vad vet jag.. Tittar ju inte på mello.. Inte ALLS inte!
Fidden Postat 24 februari Postat 24 februari Danny Sausage-o. Nä, imponerar icke. Och ytterligare ett scennummer köpt på wish.com
Fidden Postat 24 februari Postat 24 februari Kvällen har osat kvalitet som den där talangjakten 9C anordnade 1998.
Fidden Postat 24 februari Postat 24 februari 1 minut sedan sa Neosus: Kanske Albin vinner? Chansen har aldrig varit högre än just ikväll.
Neosus Postat 24 februari Postat 24 februari Dom röstar mer på HAN än på låten! Sånt gör mig förbajjad!
Neosus Postat 24 februari Postat 24 februari ...fast dom kanske röstade på låten oxå! Men vad vet jag.. Kvällsfika på de!
slejnard Postat 25 februari Postat 25 februari En sån där grubblardag. Min sambo blir sakteliga sämre i sin sjukdom och inget känt botemedel finns. Det känns tungt veta att döden lurar bakom hörnet även om vi alla skola vandra den vägen. Tänker lite på hur sorgen kommer kännas. Har haft nära vänner som gått bort men inte så här nära. Ska jag bo kvar i huset eller börja på ny kula? Känns som att det blir för många minnen här. Frågor frågor. Vet att man ska leva här och nu och ta en dag i taget. 1
Dark Of Light Postat 25 februari Postat 25 februari Mycket svåra frågor det där. Lätt och bli sittande med omöjliga frågeställningar. När tiden är mogen kommer att kunna ta besluten. Tänker ofta på Er. 1
Dark Of Light Postat 25 februari Postat 25 februari Absolut. Vi finns här. Detta är dock saker som det är så svårt att ge goda råd om. Oavsett vad som händer. När det händer. Om det händer, så kommer du att ta besluten om olika saker tids nog. Vad som känns rätt då vet bara du och just då. Lev här med henne nu. Vad som komma skall vet ingen. Det enda jag vet är att det är inte lätt med sådant här.
slejnard Postat 25 februari Postat 25 februari Tack för kloka ord 👍. Tankar och känslor går i vågor och det gäller som du säger. En dag i taget.
Dark Of Light Postat 25 februari Postat 25 februari F´låt. Kände bara att det blev lite tungt(!) här. Men frågan kvarstår...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.