Fidden Postat 17 februari Postat 17 februari Hmm. Vem stal scenbudgeten ikväll? Var det hon den första kanske...
Dark Of Light Postat 17 februari Postat 17 februari Nej, kisskjortan till trots flyger det här inte. Känns trött.
Fidden Postat 17 februari Postat 17 februari Lite vass och konstgräs var allt han fick. Och klara fick ett duschdraperi.
Dark Of Light Postat 17 februari Postat 17 februari Knullilla kommer inte att skaka enligt uppgift. Just nu sa Fidden: Lite vass och konstgräs var allt han fick. Och klara fick ett duschdraperi. Besparingar, besparingar...
Dark Of Light Postat 17 februari Postat 17 februari Ja, alltså country svängen är ju inne visserligen men... Den här känns som ett ryskt bidrag from förr.
Neosus Postat 17 februari Postat 17 februari NäE VET NI vaad... Denna melodifläskisvål har tappat stinget fullständigt.
Dark Of Light Postat 17 februari Postat 17 februari Påminner lite om ett päron inslaget i julglitter.
Fidden Postat 17 februari Postat 17 februari Trodde 3 minuter inte kunde kännas längre än när man väntar på mikron... Jag hade fel.
Fidden Postat 17 februari Postat 17 februari Nä nu är det en såndär grej man skrapar huden med i duschen.
Dark Of Light Postat 17 februari Postat 17 februari Väldigt Cazzi peia. 3 minuter sedan sa Fidden: Nä det ser ut som the Joker. Måste blivit fel. Nu tänker på Silvia? 1 minut sedan sa Fidden: Nä nu är det en såndär grej man skrapar huden med i duschen. The what now!? 😆
Dark Of Light Postat 17 februari Postat 17 februari Hon och DiLeva borde göra en turné tillsammans eller ett barn.
Neosus Postat 17 februari Postat 17 februari 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Jacquline tog hem det här för idag. Ja!
Dark Of Light Postat 17 februari Postat 17 februari Ja, hon Clara växer lite mer i mina öron nu. En slags DiMaggio vibb där som jag gillar. Men som sagt, det är mello...
Fidden Postat 17 februari Postat 17 februari Just nu sa Dark Of Light: Ja, hon Clara växer lite mer i mina öron nu. En slags DiMaggio vibb där som jag gillar. Men som sagt, det är mello... Hon kan ju teama upp med Casio och öppna dusch. DiMaggio var ju ett asbra namnförslag.
Fidden Postat 17 februari Postat 17 februari Nä det är ju den där i don't think you're ready-låten. Vem är det, Beyonce eller nåt?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.