Dark Of Light Postat 10 februari Dela Postat 10 februari Slut på möte Lassie moments för i kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 februari Dela Postat 10 februari Nej förresten Wendt var delägare i studion där min grupp och jag spelade in vår första låt.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 februari Dela Postat 10 februari Coolt, DoL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 februari Dela Postat 10 februari You see all my connections here. Impressive inte sant 😆 Engberg bodde i Olofstorp där en av mina bästa vänner bor. Hon brukade rasta sina hundar emellanåt så jag träffade på henne där en gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 februari Dela Postat 10 februari 1 minut sedan sa Neosus: Coolt, DoL! NU är det fan slut på jag mötte Lassie grejerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 februari Dela Postat 10 februari Förvånar mig inte om du faktiskt har mött Lassie! 😄 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 februari Dela Postat 10 februari Lassie Berghagen, för att fortsätta bergskedjan. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 februari Dela Postat 10 februari 🤣 Ja... Man har varit round the block en del... Men nej inte Lassie... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari Trådstartare Dela Postat 10 februari 22 minuter sedan sa Dark Of Light: Du stavar riktigt bra! Bättre än somliga... Tokfan…❤️ 14 minuter sedan sa Dark Of Light: Ah, kollade in Expressen och fann att det SKULLE varit en eldboll i Liamoos hand. Han höll i något som inte syntes så yet a fail. Again. Hur svårt kan det vara att få till sådant här 2024? Great Balls of Fire? Då är det alltså ”incest” som ska in på vågrätt fjorton. 7 minuter sedan sa Dark Of Light: Nej förresten Wendt var delägare i studion där min grupp och jag spelade in vår första låt.... Åt han semlor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 februari Dela Postat 10 februari Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari Dela Postat 10 februari Kollar mello jag å! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 februari Dela Postat 10 februari 4 minuter sedan sa Fidden: Lassie Berghagen, för att fortsätta bergskedjan. Gjorde high five med Kristin Kaspersen efter en föreläsning hon gjorde för några år sedan, räknas det? ROBERT Gustavsson gick på samma skola som i lågstadiet samtidigt som jag... Robert Broberg träffade jag efter en spelning han gjorde här i Skövde för en hel del år sedan... Slut på bergsmassiv nu. Bästa jag slutar... Detta låter inte trovärdigt längre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 februari Dela Postat 10 februari 8 minuter sedan sa slejnard: Kollar mello jag å! 😮 Hur var strömmingen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 februari Dela Postat 10 februari Apropå det, jag tycker att hon den sure ska vinna här och nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 februari Dela Postat 10 februari Medhåll! Jag tror på Sur! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 februari Dela Postat 10 februari Sångaren i Engmans Kapell där... ÄR det pubeshår han har på huvet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 februari Dela Postat 10 februari Lil jam berg, rapartisten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 februari Dela Postat 10 februari Såja Maria... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 februari Dela Postat 10 februari 1 minut sedan sa Fidden: Lil jam berg, rapartisten. Rap artisten. It´s a gas, gas, gas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 februari Dela Postat 10 februari Just nu sa Dark Of Light: Rap artisten. It´s a gas, gas, gas. Man kan få lite problem med matsmältningen i den där åldern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 februari Dela Postat 10 februari 10 minuter sedan sa Dark Of Light: Hur var strömmingen? Den va Sur? (Hehehe där satt den...) 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 februari Dela Postat 10 februari Som sagt. Det ÄR mycket utfyllnad i dessa tidiga skeden av tävlingen. man ska ju inte bli besviken egentligen, det kommer med territoriet. Några, kanske bara en klämtare och resten är fluff. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 februari Dela Postat 10 februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari Trådstartare Dela Postat 10 februari Jag varken kollade eller lyssnade på Mdbylodelfüstivalen i år heller🤷🏻♂️ Jag är lycklig ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 februari Dela Postat 10 februari 33 minuter sedan sa Dark Of Light: Hur var strömmingen? Salt och god. Fast och fin i konsistensen. Jag rapar illa! Åt tre st. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 februari Dela Postat 10 februari (redigerat) 19 minuter sedan sa CHAE: Jag varken kollade eller lyssnade på Mdbylodelfüstivalen i år heller🤷🏻♂️ Jag är lycklig ändå. Vagott! Låter som efter en bra krogrunda med ett lyckat ragg!! 11 minuter sedan sa slejnard: Salt och god. Fast och fin i konsistensen. Jag rapar illa! Åt tre st. Vagott! Låter som efter en bra krogrunda med ett lyckat ragg!! Redigerat 10 februari av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari Trådstartare Dela Postat 10 februari 10 minuter sedan sa slejnard: Salt och god. Fast och fin i konsistensen. Jag rapar illa! Åt tre st. Slarvläste ”jag rapar lila” och tänkte på att Deep Purple-referenserna i din musik (som f ö rockar rumpa) kanske inte var så långsökta trots allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 februari Dela Postat 10 februari I´m raping purple, uppfattat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 februari Trådstartare Dela Postat 10 februari Godammit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 februari Dela Postat 11 februari 7 timmar sedan sa CHAE: Godammit! Min nyvakna hjärna läste det där på norska. En ostgirig fet Mette Marit kramar om sin ost, blundar och yttrar: Gouda-mitt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.