Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 44 minuter sedan sa Fidden: Det är en bra insikt. Bara om man har de för syns skull.
Fidden Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Bara om man har de för syns skull. Som heliga Birgitta. Hon hade syner hon.
Fidden Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan Eller som de sjunger, den där duon som gjorde en låt om Birgitta. She's got the look.
Analogfreak Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan (redigerat) Nu har jag varit ute och skottat. Det hade packats massa snö på ytterdörren mellan själva dörrbladet och dörrkarmen vid gångjärnen. Redigerat 17 timmar sedan av Analogfreak
Analogfreak Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan Eftersom ingen gratulerat mig då jag tagit en PT antar jag att det inte uppskattas att jag tar en PT.
Fidden Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan Jag kokar inombords, men slänger på några ägg. Com si com sa.
slejnard Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 1 timme sedan sa Analogfreak: Vagott Riktigt gott! En hel del att greja med men vi var några som hjälptes åt.
Fidden Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan JVM. Chris har lånat en handfull tuppar av Jacob Hård. Tvinga mig inte översätta det till engelska.
Dark Of Light Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 24 minuter sedan sa Fidden: Jag kokar inombords, men slänger på några ägg. Com si com sa. Kom som Si sa. (försökte mig på en helt freebasad översättning)
Fidden Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan Han låter väldigt annorlunda på nåt vis. Har säkert ett samband med tupparna i halsen. Jag vill inte översätta det heller.
Dark Of Light Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan Hur långt ner i halsen har han haft tupparna då och var de där samtidigt?
Dark Of Light Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 26 minuter sedan sa slejnard: Riktigt gott! En hel del att greja med men vi var några som hjälptes åt. Ghostbusters? Ser på Venom The Last Dance. En riktig skitfilm. Huvudantagonisten heter Knull. 🤣
Fidden Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Hur långt ner i halsen har han haft tupparna då och var de där samtidigt? Bara en tupp i taget, men det låter som de går ganska djupt.
Fidden Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Ghostbusters? Ser på Venom The Last Dance. En riktig skitfilm. Huvudantagonisten heter Knull. 🤣 Är kåt tyst?
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 26 minuter sedan sa Fidden: JVM. Chris har lånat en handfull tuppar av Jacob Hård. Tvinga mig inte översätta det till engelska. Visst har de osedvanligt mörkblå byxa?
Fidden Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan I hallen spelas bad romance med Lady Gaga. Ursäkta on topic, men visst har den låten (eller snarare mixen) åldrats som ett glas mjölk?
Fidden Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 1 minut sedan sa slejnard: Visst har de osedvanligt mörkblå byxa? Ja det har du rätt i, typ indigo.
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 4 minuter sedan sa Fidden: I hallen spelas bad romance med Lady Gaga. Ursäkta on topic, men visst har den låten (eller snarare mixen) åldrats som ett glas mjölk? Inte tänkt på faktiskt. 🤔
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 28 minuter sedan sa Fidden: Är kåt tyst? Det är inte så mycket Knull i filmen. Lite i början bara.
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 13 minuter sedan sa slejnard: Djupollonblå Det kunde varit värre... Innerfitterött.
Fidden Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Just nu sa Dark Of Light: Det är inte så mycket Knull i filmen. Lite i början bara. Typ i förspelet? Lite udda får man säga...
Fidden Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Eller förresten, mitt senaste förhållande fungerade ungefär så.
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 8 minuter sedan sa Dark Of Light: Det kunde varit värre... Innerfitterött. Illfittsrött kallade vi det när vi utbildade oss till målare. Tror fasen byxorna är svarta!
Fidden Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Tröjorna är iallafall gula, det är jag nästan säker på.
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 5 minuter sedan sa Fidden: Tröjorna är iallafall gula, det är jag nästan säker på. Nästan ja! De har inte samma gula färg som förr!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.