Fidden Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Lyckad jakt. Men har du licens? Och vad säger jaktlagen om att jaga för nöjes skull i sin egen trädgård? 1
Dark Of Light Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Chywchytth, heter det väl? Cheejuud. Som chötthfhäch. 1
Fidden Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 44 minuter sedan sa Dark Of Light: Chywchytth, heter det väl? Cheejuud. Som chötthfhäch. Chywchytth var väl Brezjnevs rådgivare ett tag om jag inte minns fel. 2
CHAE Postat 10 timmar sedan Trådstartare Postat 10 timmar sedan 1 timme sedan sa Fidden: Lyckad jakt. Men har du licens? Och vad säger jaktlagen om att jaga för nöjes skull i sin egen trädgård? Runar försökte ju med det en gång i världen och det gick väl ”så där”?
Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 9 minuter sedan sa Fidden: Chywchytth var väl Brezjnevs rådgivare ett tag om jag inte minns fel. Och en liten by i norra Skottland (landet som uppfann skyffeln) om jag inte minns fel.
Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 9 minuter sedan sa CHAE: Runar försökte ju med det en gång i världen och det gick väl ”så där”? Nåja, han är ju still going strong med ännu dummare påhitt än sådär.
Fidden Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Och en liten by i norra Skottland (landet som uppfann skyffeln) om jag inte minns fel. Ja, precis. Både snöverktyget och politikern har fått sitt namn från orten Chywchytth i skottland, som sedermera blivit UK's egna Vegas och bytt namn till Poacherface. 1
Analogfreak Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 7 timmar sedan sa slejnard: 4,3 grader varmt å he blås! Här är det -3,5 och snöstorm. Köksfönstret har snöat igen så det går knappt att se ut.
Fidden Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 3 minuter sedan sa Analogfreak: Här är det -3,5 och snöstorm. Köksfönstret har snöat igen så det går knappt att se ut. Jag ser inte heller speciellt bra ut.
Analogfreak Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Mest orolig. Att vara orolig är att inte vara rolig, i alla fall på norska.
Analogfreak Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 1 minut sedan sa Fidden: Jag ser inte heller speciellt bra ut. Med glasögon ser man bättre ut.
Fidden Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 4 timmar sedan sa slejnard: Jag har då kul åt era skrivelser. Har ni? 😅 Ja men vi ligger lite efter fortfarande, efter ett år med många tråkigheter, så det är bara att mata på!
slejnard Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Just nu sa Fidden: Ja men vi ligger lite efter fortfarande, efter ett år med många tråkigheter, så det är bara att mata på! 😃 nu ska ni få höra. Vi ska äta plankstek 😋😋😋 2
Analogfreak Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Med en kulspetspenna är det enkelt att få till en kul skrivelse.
Fidden Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Just nu sa Analogfreak: Med glasögon ser man bättre ut. Det är en bra insikt.
Analogfreak Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 1 minut sedan sa slejnard: 😃 nu ska ni få höra. Vi ska äta plankstek 😋😋😋 Vagott
Analogfreak Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Just nu sa Fidden: Det är en bra insikt. Ja om man ska se bra in.
Analogfreak Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan På fråga om hur man ser ut kan man svara ”genom fönstret”.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.