Fidden Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan On 2024-12-16 at 03:45 sa Fidden: Vaknade av en THUMP BADUNS BOM BOM från våningen ovanför. Sen insåg jag att jag bor längst upp... Blåser visst en del. Får se om taket ligger kvar. Idag såg jag taket i dagsljus. Det låg visst inte kvar. Iallafall inte helt och hållet.
Fidden Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Jag har så att säga inte alla galenpannor hemma i besticklådan. 1
Neosus Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Huvudsaken det är lugn och ro i frenetiska paddlingar!
slejnard Postat 38 minuter sedan Postat 38 minuter sedan Nej men Tidölag så den förångas. Nu ska jag hänga tvätt.
Analogfreak Postat 8 minuter sedan Postat 8 minuter sedan Jag malde ner några kryddnejlikor tillsammans med kaffebönorna. Det kan jag rekommendera till er som vill ha julkaffe.
Analogfreak Postat 5 minuter sedan Postat 5 minuter sedan 3 minuter sedan sa Neosus: Stressfri tjälaknöl är gott! Knölarna kommer väl på våren när tjälen går ur marken?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.