slejnard Postat Fredag kl 15:46 Postat Fredag kl 15:46 45 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag har… 45 minuter sedan sa Dark Of Light: Städat studion! Hann därför inte ta PTn.
Fidden Postat Fredag kl 16:40 Postat Fredag kl 16:40 Man låter lite som en östgöte med Aspergers om man uttalar den rätt. 1
Neosus Postat Fredag kl 16:54 Postat Fredag kl 16:54 3 timmar sedan sa Fidden: Osten och sillen saknas i jul. Men Fimpen och Dunken finns!
Fidden Postat Fredag kl 16:56 Postat Fredag kl 16:56 Just nu sa Neosus: Men Fimpen och Dunken finns! Vad är det för duo? Tänker typ tratten och finkel.
Neosus Postat Fredag kl 17:06 Postat Fredag kl 17:06 Det var Johan Rheborg som skojade i Parlamentet för 100 år sedan!
Neosus Postat Fredag kl 17:11 Postat Fredag kl 17:11 Men jag minns inte vad det var han skojade om! Men kul var det! Iallafall! Saknar Parlamentet! Tyckte det var kul program! På tv! Jåh!
Neosus Postat Fredag kl 17:18 Postat Fredag kl 17:18 1 timme sedan sa slejnard: Jag har… Städat studion! Hann därför inte ta PTn. Då får man höra ett cleant sound då! 2
Fidden Postat Fredag kl 20:38 Postat Fredag kl 20:38 Var det inte en bil som körde in i en julmarknad i Tyskland för några år sedan? Eller upplever jag en deja vu? Djupt tragiskt hur som helst.
slejnard Postat Fredag kl 21:28 Postat Fredag kl 21:28 Minns inte just det men har en förnimmelse att det kan ha varit så. Djupt tragiskt.
Analogfreak Postat Fredag kl 22:29 Postat Fredag kl 22:29 9 timmar sedan sa Fidden: Osten och sillen saknas i jul. Osten är väl död?
Analogfreak Postat Fredag kl 22:36 Postat Fredag kl 22:36 (redigerat) Jag brukar sällan skriva något viktigt i Längstah och jag bidrar mest till att göra Längstah ännu längre som är själva syftet med tråden. Men nu tänkte jag göra ett undantag då jag upptäckt ett mysterium gällande dessa ägg som marknadsförs som ägg med extra gul äggula. Hur kvalitetssäkras färgmättnaden på äggulan utan att skala äggen först (äggen har skalen kvar i äggkartongen)? Hur säkerställer man att det inte slinker med ägg som har normalgula äggulor? Hur bestämmer man hur gul äggulan blir? Hur gul får en äggula vara? Redigerat igår kl 02:08 av Analogfreak
Fidden Postat Fredag kl 22:41 Postat Fredag kl 22:41 10 minuter sedan sa Analogfreak: Osten är väl död? Ja det är därför den saknas. Precis som sillen. Eller som vissa kallade honom, Leif.
Neosus Postat Fredag kl 22:49 Postat Fredag kl 22:49 (redigerat) Just ja.. Vila i Frid Leif Silbersky! Redigerat Fredag kl 22:49 av Neosus
Analogfreak Postat Fredag kl 23:52 Postat Fredag kl 23:52 Hur ska ni fira jul? Har ni några att fira med eller ska ni sitta ensamma?
Fidden Postat igår kl 05:38 Postat igår kl 05:38 Planen är att åka till föräldrarna några timmar. Syrra med familj kommer nog, men de värsta terroristerna firar på annat håll i år så det kan nog bli ganska fridfullt.
CHAE Postat igår kl 07:50 Trådstartare Postat igår kl 07:50 Jobbar fyra kvällsturer under julen. Passar på att besöka familjen innan dess. Jag tror att blir något i stil med sjuttonde julen på raken som jag jobbar. Helt självvalt dock.
Naymari Postat igår kl 08:35 Postat igår kl 08:35 20 hours ago, CHAE said: Är detta ditt medicinska råd att ta när man känner sig rosslig i halsen? 15 hours ago, Neosus said: Men Fimpen och Dunken finns! Ej att förväxla med Dumpen
slejnard Postat igår kl 08:37 Postat igår kl 08:37 Blir hemma i stilla vrån. Dricka kaffe å äta gott. Brorsan kommer på måndag och blir tre veckor. De hyr hus! Lång resa från Australien. De hälsar just nu på sin släkt i Linköping. Morn å KPD. Nuuuuuuuuuu!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.