Fidden Postat 28 november Postat 28 november (det är ett konstigt sätt att uttala ordet, men beskriver exakt hur jag känner mig)
Fidden Postat 29 november Postat 29 november Såg en bild på Loreen i Aftonbladet, men artikeln handlade om cheer... Efter en stunds eftertanke tvingas jag nu erkänna att det var cheer på bilden.
Fidden Postat 29 november Postat 29 november (redigerat) Facebook-notifikation: Du har 1 ny händelse som väntar på dig (bild på far) Fidden klickar sig in på fejsbook för att se den nya händelsen i pappas liv. Fäjsbåk: Här är den där händelsen, det är ett roligt klipp från radiokanalen P3. Fidden: Hej fejkkuk, är min far på något sätt inblandad i detta klipp? Har han delat det? Bokskalle: Va? Haha, nä! 😆 Redigerat 29 november av Fidden
Dark Of Light Postat 29 november Postat 29 november Ibland är livet lite rörigt på det viset. En lösning är ju att inte ha Facebox... eller en far, vilket nu är lättast att få till.
slejnard Postat 29 november Postat 29 november Får också en hel massa orelevanta notiser till fejhan som gör att man klickar in sig i tid å otid. Haft en kompis på besök. Han vart impad över neural dsp. Å jäklar sa han när ljuden ljöd från monitorerna. Bjöd på akffe å!
Dark Of Light Postat 30 november Postat 30 november Ibland är livet lite rörigt på det viset. En lösning är ju att inte ta kebabrulle.
slejnard Postat 30 november Postat 30 november Smakade i princip ingenting. Bara sallad å tomat å kryddlös bekabb med menlös dressing. Ska vara lök å nån het röd sås!
slejnard Postat 30 november Postat 30 november Vi var till Kusadasi Turkiet för många år sedan. DÄR kunde de göra god kebab. Tyvärr har jag bojkottat det landet sen dess men pga andra orsaker.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.