CHAE Postat 18 timmar sedan Trådstartare Postat 18 timmar sedan 1 timme sedan sa Fidden: Har du köpt ett nytt multiverktyg nu igen? 😲😆 14 minuter sedan sa slejnard: Mätt! Havregrynsgröt 😋 lingonsült 😋 kamel 😋 å socker 😋. Strax iväg för lite kvälls jobb. Fan vad fint; poesi i en djup tallrik. 1
Dark Of Light Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 44 minuter sedan sa slejnard: Mätt! Havregrynsgröt 😋 lingonsült 😋 kamel 😋 å socker 😋. Strax iväg för lite kvälls jobb. Sååå... Hur mycketbretttungtlångt blev det då´råh? Kvällsjobb you say..? Säljer du den där blandningen alltså? Ute på byn alltså? Efter mörkret lagt sig över samhället alltså? Har du förarbevis på den där kamelen? Är det en tung kamel? 2
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan He moves in mysterious way´s... The Earl of Norrland.
Fidden Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Jobbat klart för ett decennium tycker jag, men vad fan hjälper det vad jag tycker. 🦖
slejnard Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Vet inte vilka marginaler du lever på men att gå ner i arbetstid kanske? Jag har iofs 25% sjukersättning så tappar inte så mycket ekonomiskt. Gör dock mycket för måendet att arbeta bara 75%.
Fidden Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Gick ner i tid ett tag för några år sedan, kanske värt att göra det igen... 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.