Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Förra veckan var jag sjukt trött på torsdagen, så jag tog ledigt på fredagen som ändå var obokad i min kalender.

Denna veckan slog tröttheten till redan idag (eller egentligen igår), men det finns inte utrymme för någon ledighet.

Brukar fundera på om jag ska säga upp mig ett par gånger om dagen. Idag har jag knappt tänkt på något annat. Det är november. Har för mig att det brukar bli bättre framåt april. Detta blir en tung vinter.

Postat
On 2024-11-11 at 20:13 sa slejnard:

IFörsöker leva efter devisen ”gör mot andra som du själv vill bli behandlad”. 

Tycker du att det skett någon förändring i det avseendet efter att CHAE kom tillbaka jämfört med innan?

Postat (redigerat)
On 2024-11-13 at 09:26 sa -k9-:

Men värt att se Pål Meander i'm not Geoff Tate. De ska spela nästa skiva live nästa år. Tror att den kommer heta Parsomnia Cenes from a memmory pt 3.

Var vi på samma konsert? :O

Roligast var James Labrie som pekade på någon i publiken och argt väste fram "You are FUCKING late!". Efter en obekväm paus så säger han sen "Just kidding..." och gick vidare till nästa låt. Jag älskar hur awkward han kan vara mellan låtarna. xD

Redigerat av Micke H
Din mamma
Postat
6 timmar sedan sa slejnard:

CHAE är en schysst krapp. 
[…]

❤️❤️❤️

29 minuter sedan sa Micke H:

Var vi på samma konsert? 😮

Roligast var James Labrie som pekade på någon i publiken och argt väste fram "You are FUCKING late!". Efter en obekväm paus så säger han sen "Just kidding..." och gick vidare till nästa låt. Jag älskar hur awkward han kan vara mellan låtarna. xD

MICKEH!!😱

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.