Fidden Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan Förra veckan var jag sjukt trött på torsdagen, så jag tog ledigt på fredagen som ändå var obokad i min kalender. Denna veckan slog tröttheten till redan idag (eller egentligen igår), men det finns inte utrymme för någon ledighet. Brukar fundera på om jag ska säga upp mig ett par gånger om dagen. Idag har jag knappt tänkt på något annat. Det är november. Har för mig att det brukar bli bättre framåt april. Detta blir en tung vinter.
slejnard Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan Hugaligen Fidden 😞 kämpa på och ta det lugnt. En dag i taget.
Analogfreak Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan On 2024-11-11 at 20:13 sa slejnard: IFörsöker leva efter devisen ”gör mot andra som du själv vill bli behandlad”. Tycker du att det skett någon förändring i det avseendet efter att CHAE kom tillbaka jämfört med innan?
slejnard Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan CHAE är en schysst krapp. Morn å KPD å ledig idag 🤩
slejnard Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan 55 minuter sedan sa Fidden: Vafalls? Är du både ledig idag OCH imorgon? Ja! 🙌 Har lite komp å ta ut. Skönt med lång extralång lång helg! 🤩
Micke H Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan (redigerat) On 2024-11-13 at 09:26 sa -k9-: Men värt att se Pål Meander i'm not Geoff Tate. De ska spela nästa skiva live nästa år. Tror att den kommer heta Parsomnia Cenes from a memmory pt 3. Var vi på samma konsert? :O Roligast var James Labrie som pekade på någon i publiken och argt väste fram "You are FUCKING late!". Efter en obekväm paus så säger han sen "Just kidding..." och gick vidare till nästa låt. Jag älskar hur awkward han kan vara mellan låtarna. xD Redigerat 2 timmar sedan av Micke H Din mamma
CHAE Postat 1 timme sedan Trådstartare Postat 1 timme sedan 6 timmar sedan sa slejnard: CHAE är en schysst krapp. […] ❤️❤️❤️ 29 minuter sedan sa Micke H: Var vi på samma konsert? 😮 Roligast var James Labrie som pekade på någon i publiken och argt väste fram "You are FUCKING late!". Efter en obekväm paus så säger han sen "Just kidding..." och gick vidare till nästa låt. Jag älskar hur awkward han kan vara mellan låtarna. xD MICKEH!!😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.