slejnard Postat Tisdag kl 20:38 Postat Tisdag kl 20:38 4 minuter sedan sa Fidden: Från längstah? Det visste jag inte. 🤩😂 från Älvsbyn
Fidden Postat Tisdag kl 20:40 Postat Tisdag kl 20:40 Filosofiskt. Men existerar något annat än nuet? Äjäntlien!?
slejnard Postat Tisdag kl 20:40 Postat Tisdag kl 20:40 1 minut sedan sa slejnard: Eller är hon också en sån person man tror är död fast lever? Iofs lever hon ju nu fastän i sin tid. Har ni tänkt på det där med tid och tidevarv. Egentligen finns alla ju hela tiden fastän en del dog 1763 och andra 1943, så lever de ju i dåtiden om man som jag i allra högsta grad lever 2024? Det där kan nog vara dagens mest filosofiska text någonsin.
slejnard Postat Tisdag kl 20:41 Postat Tisdag kl 20:41 Just nu sa Fidden: Filosofiskt. Men existerar något annat än nuet? Äjäntlien!? Precis. Tid kan mycket väl vara en floskel.
slejnard Postat Tisdag kl 20:45 Postat Tisdag kl 20:45 Men då kommer rummet in. ni minns kanske när jag var i Burträsk och träffade på en ung Slash och en avliden Frank Andersson? Vad hände egentligen där? Var jag i ett oskrivet kapitel av liftarens guide till galaxen?
slejnard Postat Tisdag kl 20:48 Postat Tisdag kl 20:48 Nä det har inte snurrat för mig. Bara trött efter en dag i Arvidsjaur och för mycket apelsin nektar 🤣
Fidden Postat Tisdag kl 20:54 Postat Tisdag kl 20:54 4 minuter sedan sa slejnard: Imorgon är allt som vanligt igen. Sov gott! 😴 Nåja, det kan säkert ordna till sig då också. Nattinatt
Naymari Postat Tisdag kl 21:05 Postat Tisdag kl 21:05 16 minutes ago, slejnard said: Imorgon är allt som vanligt igen. Sov gott! 😴 Nej. Det är det inte. Imorgon är jag inte längre ”20-nånting” gammal utan ”30-nånting”
Fidden Postat Tisdag kl 22:19 Postat Tisdag kl 22:19 1 timme sedan sa Naymari: Nej. Det är det inte. Imorgon är jag inte längre ”20-nånting” gammal utan ”30-nånting” Där var jag alldeles nyss. Sen swishade det till och nu är jag lite närmre 60 än 30.
CHAE Postat Tisdag kl 22:24 Trådstartare Postat Tisdag kl 22:24 1 timme sedan sa Naymari: Nej. Det är det inte. Imorgon är jag inte längre ”20-nånting” gammal utan ”30-nånting” Gubbe❤️
slejnard Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan Grattis Nay! ☕️ Jag är så gammal nu att jag ibland vaknar före väckarklockan.
-k9- Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Sådär ja! Har äntligen slutat ha blod i urinen om någon undrade. Priset av att inte vila som man borde. Men värt att se Pål Meander i'm not Geoff Tate. De ska spela nästa skiva live nästa år. Tror att den kommer heta Parsomnia Cenes from a memmory pt 3.
Dark Of Light Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 11 timmar sedan sa Fidden: Där var jag alldeles nyss. Sen swishade det till och nu är jag lite närmre 60 än 30. Ja det är ett helvete med de där nätbedragarna!
Analogfreak Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Jag är närmare 60 än 40. Nu är det utförsbacke.
CHAE Postat 14 timmar sedan Trådstartare Postat 14 timmar sedan 14 timmar sedan sa Fidden: Nu så, nay! Hätila ragulpr på fåtskliaben! Från Nalle Puh!☺️
Fidden Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan 17 minuter sedan sa CHAE: Från Nalle Puh!☺️ Japp, en litterär referens som heter duga.
Analogfreak Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 18 timmar sedan sa slejnard: 😊 Har ni milt i Älvsbyn också? Här är det +1,5.
slejnard Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 😱 Vart en lång arbetsdag och den är inte slut. Ska vara tillbaka 17.30. Det är frejdigt när det är grejsigt.
Analogfreak Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 18 timmar sedan sa slejnard: Imorgon är allt som vanligt igen. Sov gott! 😴 Jag tror att det tar lång tid innan världen blir som vanligt igen.
Analogfreak Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan On 2024-11-11 at 17:33 sa slejnard: Ganska bra här efter förutsättningarna. Ser fram emot album release på fredag och hoppas ni vill lyssna. 👂 Det sägs att hoppet är det sista som överger människan. 😀 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.