Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
1 minut sedan sa slejnard:

Eller är hon också en sån person man tror är död fast lever? Iofs lever hon ju nu fastän i sin tid. Har ni tänkt på det där med tid och tidevarv. Egentligen finns alla ju hela tiden fastän en del dog 1763 och andra 1943, så lever de ju i dåtiden om man som jag i allra högsta grad lever 2024? 

Det där kan nog vara dagens mest filosofiska text någonsin. 

Postat
4 minuter sedan sa slejnard:

Imorgon är allt som vanligt igen. Sov gott! 😴 

Nåja, det kan säkert ordna till sig då också.

Nattinatt

Postat
16 minutes ago, slejnard said:

Imorgon är allt som vanligt igen. Sov gott! 😴 

Nej. Det är det inte. Imorgon är jag inte längre ”20-nånting” gammal utan ”30-nånting”

Postat
1 timme sedan sa Naymari:

Nej. Det är det inte. Imorgon är jag inte längre ”20-nånting” gammal utan ”30-nånting”

Där var jag alldeles nyss. Sen swishade det till och nu är jag lite närmre 60 än 30.

Postat
1 timme sedan sa Naymari:

Gubbe❤️

Postat

Sådär ja! Har äntligen slutat ha blod i urinen om någon undrade. Priset av att inte vila som man borde. Men värt att se Pål Meander i'm not Geoff Tate. De ska spela nästa skiva live nästa år. Tror att den kommer heta Parsomnia Cenes from a memmory pt 3.

Postat
11 timmar sedan sa Fidden:

Där var jag alldeles nyss. Sen swishade det till och nu är jag lite närmre 60 än 30.

Ja det är ett helvete med de där nätbedragarna!

Postat
14 timmar sedan sa Fidden:

Nu så, nay!

Hätila ragulpr på fåtskliaben!

Från Nalle Puh!☺️

Postat
On 2024-11-11 at 17:33 sa slejnard:

Ganska bra här efter förutsättningarna. Ser fram emot album release på fredag och hoppas ni vill lyssna. 👂 

Det sägs att hoppet är det sista som överger människan. 😀

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.