Dark Of Light Postat Måndag kl 13:44 Dela Postat Måndag kl 13:44 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat Måndag kl 13:56 Dela Postat Måndag kl 13:56 En hel meter över Patrik Sjöbergs personbästa... 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat Måndag kl 14:01 Dela Postat Måndag kl 14:01 Ja bara en sån sak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Måndag kl 14:47 Dela Postat Måndag kl 14:47 😊👍 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat Måndag kl 15:30 Dela Postat Måndag kl 15:30 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Måndag kl 15:42 Dela Postat Måndag kl 15:42 Verkligen finurligt 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat Måndag kl 16:06 Dela Postat Måndag kl 16:06 Jåh, d e d d e. D e d! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat Måndag kl 16:08 Dela Postat Måndag kl 16:08 Hur är det med Er? Såg att CHAE är tillbaka. Bara en sån sak... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Måndag kl 16:33 Dela Postat Måndag kl 16:33 Ganska bra här efter förutsättningarna. Ser fram emot album release på fredag och hoppas ni vill lyssna. 👂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Måndag kl 16:34 Dela Postat Måndag kl 16:34 Hur är det med dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat Måndag kl 17:43 Dela Postat Måndag kl 17:43 57 minuter sedan sa slejnard: Hur är det med dig? Njah. Det går väl framåt. Min mor gick ju bort som bekant. Har lejt bort allt det juridiska med papper och sådant. Har varken tid eller lust att tampas med det. Kostar en slant men som min kompis säger, "det drabbar ju ingen fattig". Kanske så men det handlar om mental sinnesfrid också. Det kan vara värt en hel del bara det. Min far är ganska illa däran. Han föll och bröt lårben. Fick inopererat protes som gick bra initialt men är sämre nu. Han lider av kräkningar mm också så... Det knallar på men läget är inte helt optimalt som du förstår. Det finns de som har det värre... Å andra sidan tanke sättet funkar ju inte, man är sig själv och sina bekymmer närmast. Alldeles oavsett hur många barn som dog i Gaza, vid förintelsen eller i Hiroshima/Nagasaki. Eller dina och Mrs Slejs problem t ex... Det är vad det är. Varken mer eller mindre. Övriga jämförelser är värdelösa. Jag tittar in här som den osagliga demon jag är, from time to time. Gör gott. Bete Er. Var goda. Annars kommer jag att ta Er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Måndag kl 19:06 Dela Postat Måndag kl 19:06 Håller helt med och tråkigt höra att livet skaver för tillfället. Som sagt. Det går i vågor. Ta oss då?! Det gör du rätt i! 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Måndag kl 19:13 Dela Postat Måndag kl 19:13 Ibland kan man undra men det sägs att… man får inte mer än man klarar. Ligger nåt i det. Har/har haft många prövningar. Försöker leva efter devisen ”gör mot andra som du själv vill bli behandlad”. Sätter just nu upp speglar mot Plutinn å hans gelikar. Funkar ganska bra att skriva av sig och tänka så. ”Svinhugg går igen” sägs det. Fortare än ni kan ana… gäller både i det stora och det lilla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat Måndag kl 20:14 Dela Postat Måndag kl 20:14 Som jag sa.... Bete Er, annars kommer jag att ta Er... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat Måndag kl 20:33 Dela Postat Måndag kl 20:33 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat Måndag kl 21:51 Trådstartare Dela Postat Måndag kl 21:51 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Hur är det med Er? Såg att CHAE är tillbaka. Bara en sån sak... 5 timmar sedan sa slejnard: Ganska bra här efter förutsättningarna. Ser fram emot album release på fredag och hoppas ni vill lyssna. 👂 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Njah. Det går väl framåt. Min mor gick ju bort som bekant. Har lejt bort allt det juridiska med papper och sådant. Har varken tid eller lust att tampas med det. Kostar en slant men som min kompis säger, "det drabbar ju ingen fattig". Kanske så men det handlar om mental sinnesfrid också. Det kan vara värt en hel del bara det. Min far är ganska illa däran. Han föll och bröt lårben. Fick inopererat protes som gick bra initialt men är sämre nu. Han lider av kräkningar mm också så... Det knallar på men läget är inte helt optimalt som du förstår. Det finns de som har det värre... Å andra sidan tanke sättet funkar ju inte, man är sig själv och sina bekymmer närmast. Alldeles oavsett hur många barn som dog i Gaza, vid förintelsen eller i Hiroshima/Nagasaki. Eller dina och Mrs Slejs problem t ex... Det är vad det är. Varken mer eller mindre. Övriga jämförelser är värdelösa. Jag tittar in här som den osagliga demon jag är, from time to time. Gör gott. Bete Er. Var goda. Annars kommer jag att ta Er. 2 timmar sedan sa slejnard: Ibland kan man undra men det sägs att… man får inte mer än man klarar. Ligger nåt i det. Har/har haft många prövningar. Försöker leva efter devisen ”gör mot andra som du själv vill bli behandlad”. Sätter just nu upp speglar mot Plutinn å hans gelikar. Funkar ganska bra att skriva av sig och tänka så. ”Svinhugg går igen” sägs det. Fortare än ni kan ana… gäller både i det stora och det lilla. 1 timme sedan sa Dark Of Light: Som jag sa.... Bete Er, annars kommer jag att ta Er... Gyllene regler och familjeturbulens. @Dark Of Light Sitter i en öiknande sits. Morsan och Lillefar är illa däran nu. En utav dem är långt in i dimman nu och den andre är, på stadig kurs, på väg in. Demens is one helluva thing men jag har bra support från morsans syskon och Lillefars syster samt en bekant till familjen. Goda män är engagerade sedan i somras så pappersformalian är omhändertagen. Känns bra ändå. När dagen kommer är även all försäljnings-formalia, numera, mycket enklare att kunna genomföra. Då återstår egentligen bara att avslua konton. Håller med om det där du nämner om ”mental sinnesfrid” och efter att ha satt mig in i det här under helgen känns det ändå som att jag har mer koll nu och är mera…lugn i hela grejen. Huvudfokus ligger dock på brorsan som ånyo drabbats av metastaser i bäcken och skelett. En isotop-behandling (d v s intravenös cyt-behandling) är redan insatt och ska ges 1 ggn/månad i 6 månader. Man utvärderar såklart under behandlingens gång och man ger det en 50%-ig chans att ge ett positivt utfall. Dock, det är en tuff behandling och det är jag medveten om. 50% är inte 0% men även inte 100% Så jag bidar min tid, ringer ofta familjen (fastän päronen glömmer bort det lika snabbt) och pratar med vänner. It is what it is men som sagt; mer och mer planeras för det oundvikliga slutet. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat igår kl 05:07 Dela Postat igår kl 05:07 Det lät synnerligen ledsamt CHAE. Kämpa på ❤️🩹 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat igår kl 05:07 Dela Postat igår kl 05:07 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat igår kl 09:31 Dela Postat igår kl 09:31 Ja. Det är tråkiga tider just nu på många håll... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat igår kl 11:34 Dela Postat igår kl 11:34 Gyros pd! 🥳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat igår kl 14:01 Trådstartare Dela Postat igår kl 14:01 8 timmar sedan sa slejnard: Det lät synnerligen ledsamt CHAE. Kämpa på ❤️🩹 Will do 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 timmar sedan Dela Postat 23 timmar sedan Hemma 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak Postat 21 timmar sedan Dela Postat 21 timmar sedan 6 timmar sedan sa slejnard: Gyros pd! 🥳 Gyroskop pd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 timmar sedan Dela Postat 19 timmar sedan Sju svåra år. 2027. Det är då det vänder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 timmar sedan Dela Postat 18 timmar sedan Planar det ut eller eskalerar det innan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 timmar sedan Dela Postat 18 timmar sedan Mest troligt eskalerar det i etapper, kommer finnas platåer att återhämta sig hjälpligt. Mvh Saida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 timmar sedan Dela Postat 18 timmar sedan Låter ändå trösterikt och hoppfullt. Var inte rädda. Visste ni att Saida är härifrån? Petbergsliden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 timmar sedan Dela Postat 18 timmar sedan Var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 timmar sedan Dela Postat 18 timmar sedan Från längstah? Det visste jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 timmar sedan Dela Postat 18 timmar sedan Eller är hon också en sån person man tror är död fast lever? Iofs lever hon ju nu fastän i sin tid. Har ni tänkt på det där med tid och tidevarv. Egentligen finns alla ju hela tiden fastän en del dog 1763 och andra 1943, så lever de ju i dåtiden om man som jag i allra högsta grad lever 2024? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.